Manifest nadčlověka

Manifest nadčlověka

Anotace: Zamyšlení první - boží perspektiva zrodu nadčlověka

Bůh stvořil zvíře, a předurčil ho dávat světu krásu.
Stvořil člověka, a předurčil ho dávat světu sílu.
A také stvořil nadčlověka, jež měl převzít jeho roli na světě.

Však lidé se postavili proti vůli boha a odmítli se řídit jeho plánem. Přivlastňovali si roli, která jim určena nebyla. A neuznali postavení nadčlověka jako božího správce.

A tak bůh lidi potrestal nemocemi, defekty, válkami a nedokonalostí.

A když se nadlidé otočili k bohu a čekali náprvu řádu, bůh jim řekl:"Dal jsem vám moc, sílu myšlenky, a schopnosti jaké nikdo na tomto světě nemá, vybojujte si své místo zpět!"

A tak začal boj nadlidí s průměrňáckou sebestředností, omezeností a namyšleností.

Boj velmi zvláštní, jelikož nástroje boží nemohou nikdy prohrát. Veškerý boj půměrných proti bohu jest tedy prodlužování agonie a odkládání ráje na zemi.

Je to odkládání poklony nadlidem, ke které jsou průměrní předurčeni.

Já nadčlověk vás ve jménu božím vyzývám - pokloňte se bohu, tedy mně!
Autor ProrokNovéhoŘádu, 02.09.2015
Přečteno 336x
Tipy 4
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...škoda že nestvořil lepšího člověka ;-)))

03.09.2015 15:29:09 | bogen

A Člověk stvořil Boha, aby si nemusel přiznat, že je Zvíře. A to zvíře se mu pomstilo, stalo se vládcem jeho podvědomí: NadZvířetem! ;-)))

03.09.2015 12:40:17 | Lighter

ještě to trochu vypiluj a... politika potřebuje novou krev :-)

03.09.2015 07:51:15 | ewon

"říká poslední člověk a mžourá"..z F.Nietzcheho -Also sprache Zarathustra..:-)

02.09.2015 23:32:34 | Frr

v boha nevěřím, smolík

02.09.2015 22:55:34 | Amelie M.

Nemusíš se bát, bude zde vysvětlen původ a role nadčlověka i z materialistického hlediska.

02.09.2015 22:56:32 | ProrokNovéhoŘádu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí