První na řadě je Rath. Kdo bude další?

První na řadě je Rath. Kdo bude další?

Anotace: - - -

 


Sedm miliónů v krabici, kde mělo být víno?
U koho najdeme zbývající rozkradený bilión?

 

Policie v pondělí večer přímo na ulici zadržela středočeského hejtmana a poslance Davida Ratha (ČSSD). Zatčen byl přímo při činu, proto mu nepomohla poslanecká imunita. Kromě Ratha bylo zadrženo celkem osm lidí - pět mužů a tři ženy. Zadržení už čelí obvinění z poškozování zájmů Evropské unie, podplácení či přijetí úplatku a sjednávání výhody při zadání veřejné zakázky.

 

V případu údajně jde až o dvanáctimilionový úplatek. Policisté našli u Ratha sedm milionů korun. V takovém případě by mu podle trestního zákoníku hrozilo až dvanáctileté vězení. Mělo jít o úplatek, který mu prý přivezla jeho dlouhodobá spolupracovnice a šéfka kladenské nemocnice Kateřina Pancová (rovněž z ČSSD). Peníze našli detektivové v krabici, kde mělo být údajně víno. Ústecká krajská státní zástupkyně Lenka Bradáčová v České televizi uvedla, že David Rath byl zadržen přímo při trestném činu. "V celé kauze se jedná o desítky milionů," uvedla Bradáčová. Zahájit trestní stíhání poslance umožňuje ústava v případě, že byl zadržen při páchání trestného činu či těsně poté.

Zdroj: Týden.cz

 

Video o zatčení a z tiskové konference - ZDE

 

Narodilo se ihned mnoho posměšných videí - ZDE

 

Středočeský hejtman, poslanec ČSSD David Rath a ředitelka kladenské nemocnice Kateřina Pancová na archivním snímku z 10. března 2011. Foto: Kamaryt Michal, ČTK

 

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

Autor Aťan, 15.05.2012
Přečteno 577x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem ti Davide říkal, že dary na Fond ohrožených dětí máš posílat bankovním převodem a ne přes kurýra, nebo snad neznáš zákon o transakcích nad 15.000 €?

15.05.2012 18:31:19 | Špáďa

jééé, zdravím, rád tě vidím :-))

15.05.2012 18:45:49 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí