Seznamte se s "lovcem mafiánů"

Seznamte se s "lovcem mafiánů"

Anotace: Hodně lidí podceňovalo plný Václavák naštvaných lidí, ale Policie ČR se (zdá se) konečně přestává politiků bát. Ať jim to vydrží!!!

 

 

Ředitel Útvaru pro odhalovaní organizovaného zločinu ROBERT ŠLACHTA v diskusním pořadu České televize Hydepark uvedl, že se zadržením bývalého policisty Vladimíra Svobody napojeného na zavražděného Františka Mrázka jeho detektivové získali obrovské množství důkazních materiálů, v nichž figurují VELMI ZAJÍMAVÁ JMÉNA.

 

Umírněnost vyjádření jinak opatrného Roberta Šlachty vzala za své hned v úvodu pořadu, kdy tazatel konfrontoval šéfa útvaru natvrdo otázkou, zda zatčení bývalého policisty Vladimíra Svobody alias Nešpůrka napojeného na zemřelého Františka Mrázka povede k rozkrytí nějakých zásadních vazeb.

 

„Já si myslím, že povede k rozkrytí docela zásadních vazeb. Při domovních prohlídkách bylo nalezeno hodně hodně důkazních materiálů i od policie a ostatních služeb. Naši detektivové je nyní analyzují, i sami jsme překvapeni, co za materiály se nachází....je tam dost osob, které jsou zajímavé,“ umocnil Šlacha zvědavost diváků.

Ředitel elitního útvaru nechtěl nicméně rozvíjet dodatečnou otázku moderátora pořadu, zda se jedná o politiky. Šlachta se bez důkladné analýzy zabavených důkazních materiálů neodvažuje hádat, zda tyto mají potenciál přivést vyšetřování až do okruhu a doby zavražděného Františka Mrázka. „Máme informace z prostředí, kde se Svoboda pohyboval a lidé z toho prostředí se nás bojí,“ uzavřel v této souvislosti.

 

Vzhledem k významu, jaký Šlachta zkonfiskovaným dokumentům přikládá, se teoreticky nabízí možnost, že se u Svobody mohla nalézt část bájného Mrázkova archivu, o jehož existenci se neustále vedou debaty. Legendami opředený svazek materiálů údajně obsahoval různé dokumenty na politiky, policisty a soudce. V "pozůstalosti" tak měly podle policistů zůstat i videokazety, na nichž jsou zachyceni politici, jak si berou úplatky nebo jak jsou v objetí sličných žen v nevěstinci.

Zdroj: Parlamentní listy

 

VIDEO Hyde park s Robertem Šlachtou - ZDE

Autor Aťan, 15.05.2012
Přečteno 555x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí