Ratha může zachránit už jen nesesaditelný nadčlověk RAMPULA

Ratha může zachránit už jen nesesaditelný nadčlověk RAMPULA

Anotace: Cattani v sukních, jak některá média přezdívají ústecké žalobkyni Lence Bradáčové, by mohla nakonec o svůj životní případ přijít. Nadčlověk Rampula opět zasahuje...

 

 

Korupční kauza Davida Ratha může být podle vrchního státního zástupce v Praze Vlastimila Rampuly odebrána severočeské dozorové žalobkyni Lence Bradáčové a přidělena jeho úřadu. Tento prakticky nesesaditelný "nadčlověk Rampula" zametl pod koberec tyto kauzy - ZDE.


 

Zatčení exhejtmana a poslance Davida Ratha vzbuzuje silnou vlnu reakcí. Advokáti všech osmi obviněných se snaží najít v postupu policie i státních zástupců sebemenší skulinku, která by jim v nadcházející právní bitvě mohla poskytnout jakoukoli výhodu. Nesesaditelný "nadčlověk" Vlastimil Rampula je zřejmě jejich poslední záchrana.

 

Jedním z cílů může být zbavení se nepohodlné státní zástupkyně Lenky Bradáčové a jejích podřízených, kteří případ dozorují. Už od počátku se někteří podivovali nad tím, proč případ řeší Krajské zastupitelství v Ústí nad Labem. "To souvisí s konkrétním trestním oznámením, které bylo vloni podáno na státním zastupitelství v Brně. V něm bylo poukázáno na možné machinace s evropskými dotacemi, do nichž měli být zapleteni někteří lidé žijící na severu Čech. Proto se to dostalo k nám a nikdo netušil, jak se případ rozvine," vysvětlila Bradáčová s tím, že Rathův případ považuje za svůj životní. (celý článek ZDE, zdroj Týden.cz)


 

Dr. Ráth se ráth přirovnává k Tymošenkové, ale určitá podobnost tu skutečně je.


Autor Aťan, 19.05.2012
Přečteno 591x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí