Ráth je první, ale nesmí být POSLEDNÍ!

Ráth je první, ale nesmí být POSLEDNÍ!

Anotace: - - -

 

40 let jsme trpělivě snášeli komunisty, nechceme 40 let trpělivě snášet ještě mafiány!!! Lhostejnost se nám nevyplatila a nevyplácí. Měli bychom klást správné otázky "odpovědným" a trvat na jejich zodpovědnosti. Naše děti a vnuci nám jednou budou také klást otázky, na které budeme se studem odpovídat!

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-1-dil



BUDE TU DÁL KLEPTOKRACIE,
NEBO KONEČNĚ DEMOKRACIE ???


 

 ÚTVAR PRO ODHALOVÁNÍ ORGANIZOVANÉHO ZLOČINU

 

Jednou ze speciálních policejních složek, která pracuje na celém území České republiky, je Útvar pro odhalování organizovaného zločinu, mnohem častěji veřejnosti známý pod zažitou zkratkou ÚOOZ. Jeho hlavním úkolem je boj s organizovaným zločinem ve všech jeho podobách. (webové stránky - ZDE)

 

 

 

Cílem vzniku ÚOKFK - Útvaru odhalování korupce a finanční kriminality SKPV (SKPV = Služba kriminální policie a vyšetřování) bylo vytvoření vysoce specializované, odborně zdatné, maximálně flexibilní, mobilní a morálně silně odolné policejní složky zaměřené na boj s nejnebezpečnějšími formami korupce a závažné hospodářské a finanční kriminality, za důsledného využívání kriminálního zpravodajství (zpravodajského procesu) jako základní metody vysoce profesionálního získávání a zpracování operativních informací, jejich analýzy a následného využití pro rozhodovací proces státních orgánů v oblasti předcházení ekonomické kriminalitě, efektivní a kvalitní průběh a výstup v oblasti trestního řízení, zajištění co největšího objemu výnosů ze závažné trestné činnosti a majetku pachatelů pro náhradu škod a případný trest propadnutí majetku nebo věci. (webové stránky - ZDE)

___________________

Vysvětlivka: význam slova KLEPTOKRACIE - ZDE

Autor Aťan, 20.05.2012
Přečteno 699x
Tipy 2
Poslední tipující: Ružka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak to já taky budu s napětím čekat a doufat,že se odhalí co nejvíc zločinú.Čekám na spravedlnost již nejméně dvacet let.Co jsou ty čtyři měsíce proti tomu:-)

23.05.2012 01:25:53 | Ružka

...tak to jsme dva! :-)) možná nás je o trochu víc :) ale Rath, Klaus, Nečas, Kalousek & spol. to asi nebudou...

23.05.2012 07:55:19 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí