PROČ to proboha Rathovi tak dlouho procházelo?

PROČ to proboha Rathovi tak dlouho procházelo?

Anotace: vrána vráně oči nevyklove

 

Na internetu koluje nová skladba Xindla X s názvem Píseň Davidova (zde),

která reaguje na kauzu poslance Davida Ratha.

 

 

Mnoho lidí, kteří dnes tvrdě poslance a exhejtmana Ratha kritizuji pozapomnělo, že David Rath, a vlastně kdokoliv z politiků, nemůže krást sólově. Což nejde, protože existují výběrové komise, něco schvaluje rada, a nakonec vše zastupitelstvo, tak je to zařízeno a obejít to dost dobře nejde. I když zákon o výběrových řízeních je hroznej paskvil.


Společným jmenovatelem ODS i ČSSD je vnitrostranický klientelismus, který v konečné fázi produkuje přesně takové existence, jako je Rath. Dnes se nedostávají politici do funkcí díky svým pozitivním schopnostem, ale jsou produktem zájmových skupin uvnitř politických stran, které potom samozřejmě od systému, který vytvořili, očekávají zisk a profit. Za každým ‚Rathem‘ je taková skupina, protože jinak by se dotyčný nikam nedostal. To je také jedna ze základních příčin marasmu, do kterého se politika dostala. (více v Parlamentních listech)


______________________

Měl bych malou poznámečku pod čarou. Auditním orgánem operačního programu, ze kterého hejtmani čerpají dotace EU, je ministr financí. Tak to je nastaveno legislativně. Za prvé: že tady hejtmani včetně Ratha mají velkou příležitost krást, za to může dobytek Kalousků a jeho parta. A za druhé: že tu máme od 90. let všechny peníze jen "čisťoučké", za to se Václav Klaus jednou dostane do učebnic dějepisu jako největší loupežník České republiky na přelomu století.

Však vám to připomenu v jednom ze svých "novoročních projevů". :-)

Autor Aťan, 25.05.2012
Přečteno 554x
Tipy 2
Poslední tipující: Ružka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí