Aťan nestávkuje za levici či pravici, ale za větší profesionalitu institucí

Aťan nestávkuje za levici či pravici, ale za větší profesionalitu institucí

Anotace: pacholci, já vím že jsem vám s transparenty pro srandu :-)) ale je to VÁŽNÁ VĚC

 

 

Pár let sleduji, co se děje v justici a v Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ). Věrte mi, je to napínavější než čučet v TV na seriály. Boj na těchto postech se neustále zostřuje, stále není jasno kdo zvítězí. Zlo má na své straně ministra financí Kalouska, protože profesionalita a nebojácnost těchto institucí by smetla i jeho. No, tak jim prostě přiškrtí příjem natolik, aby ti "schopnější" si mohli přivydělat v soukromém sektoru u mafiánů, které před tím sami vyšetřovali.

 

Nebo si připomeňme případ totální liknavosti justice ČR. Víc než dvanáct let čelí někdejší členové představenstva Komerční banky trestnímu stíhání kvůli miliardovým ztrátovým obchodům, ale konce nedohlédnete. Z devíti stíhaných za tuto šílenou dobu jich zbylo sedm, dva zemřeli aniž by se dočkali rozsudku. Blanka Bedřichová je už ČTVRTÁ soudkyně, která má případ na starosti. Dvakrát se pokusila stíhání zastavit kvůli nepřiměřené délce řízení, páč si prý nikdo už na nic nepamatuje. Blít se mi chce, přátelé literáci...

 

Ale slavnou "černou čarodějnici" Lenku Bradáčovou bych nejraději zulíííbal. To je profesionálka, kterou by český národ měl na rukou nosit. Její čtyřčlenný tým porušil vnitřní směrnice a informace z odposlechů o Rathovi nenaťukal do databáze pro ostatní policejní složky. A výsledek se dostavil!!! Mafiáni poprvé v historii České republiky od policie nedostali včasné varování! Spadla klec. Teď se sice pomahači mafiánů snaží státní zástupkyni Lence Bradáčové Ratha vzít a předat Rampulovi (o Vlastimilu Rampulovi zde), ale držme si všichni palce, aby se jim to nepovedlo. A když se jim to povede? Tak to by byl pro Aťana DŮVOD KE GENERÁLNÍ STÁVCE!

 

 

 

 

Autor Aťan, 26.05.2012
Přečteno 562x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí