Co je nového u Janečků? (NFPK)

Co je nového u Janečků? (NFPK)

Anotace: Poslední zprávy o činnosti Nadačního fondu proti korupci Karla Janečka.

 

 

 

Co konkrétně fond vykonal v období červenec – říjen 2012:


Zveřejnil důkazy, které dokládají tunelování Nemocnice Na Homolce (NNH) a další související informace z doby působení MUDr. Vladimíra Dbalého coby ředitele NNH.


Podpořil protikorupční projekty v celkové výši přesahující 800 000 Kč, zejména pak:


Transparentní volby 2012 občanského sdružení Naši politici, jehož cílem bylo dlouhodobé zvýšení informovanosti občanů o jejich politických zastupitelích i aktivizace občanské společnosti v regionech, kde proběhly krajské a senátní volby.
Rychlé granty s protikorupční tématikou, které NFPK realizuje ve spolupráci s Nadací VIA. Rychlé granty chtějí povzbudit místní obyvatele, aby se aktivně podíleli na veřejném životě a hájili svá práva.


Provedl analýzu návrhů zákona o úřednících (ve spolupráci s Ekologickým právním servisem, Oživením a Transparency International) a zákona o financování politických stran (společně s Ekologickým právním servisem, Transparency International, Oživením, Zeleným kruhem a Inventurou demokracie).


Přijal několik set podnětů od lidí z celé České republiky, kteří se na NFPK obrátili jak osobně, tak e-mailem či telefonicky. (Více ZDE ve formátu PDF)

___________________

Na závěr přihodím od Karla Kryla "Znamení doby" - ZDE

.

 

 

Autor Aťan, 18.10.2012
Přečteno 606x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tipy posílám panu Janečkovi..

našel jsem tam takovou pěknou myšlenku..

už tenkrát Karel Kr(á)yl VĚDĚL KAM TATO ZEM SPĚJE POD VEDENÍM ZVOLENÉ VLÁDNOUCÍ GARNITURY a když se teď dívá z nebeského balkonu musí blít na to co z naší krásné československé republiky zbylo..

18.10.2012 21:21:22 | poeta

Karel měl blbou smrt, utrápil se.

19.10.2012 07:31:09 | Aťan

Já doufám,že je teď nahoře VIP klient

19.10.2012 07:54:59 | poeta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí