Novodobý dobyvatelé...

Novodobý dobyvatelé...

Anotace: ...tak už nám budují slavné impérium

Dne 11.9.2001 se změnil svět...bohužel k horšímu. Pár unesených letadel, které si dle konspiračních teorii unesly samy američané, udělalo pěknou paseku. Je mi líto těch mrtvých lidí, zvláště když pomyslím na to, že to měla být daň za ty tuny drog v afganistánu a za ty obrovské zásoby roky v iráku. Ale co naplat, nějaká záminka se najít musela, aby se dalo vybudovat to impérium. Teď se jim dokonce zachtělo korejského poloostrova, sice jsou jakože spojenci jižní koree, ale té taky brzy bodnou nůž do zad. Podle mě další na mušce je kuba a venezuela. A to už jim snad bude stačit, protože budou rozlezlí po celém světě. Mohla by jim ta severní korea trochu zatopit pod nebem a ukázat jim dvě sluníčka najednou. Aspoň by se ta chátra tupých hamburger-žroutů, která může za většinu bankovních krizí, nemá žádnou historii, žádné krásné stavby z minulosti, a vlastně kromě válek nepřinesla světu nic dobrého. Aspoň by se konečně přestala roztahovat po celém světě.

Tak do toho kamenujte mě
................... .... /´ /)
.....................,../— ..//
....................../... ./ /
....................,/— ..//
.................../... ./ /
............./´—/' ...'/´—`•¸
........../'/.../... ./... ..../¨—
........('(...´(... ....... ,~/'...')
................... ..... ../..../
..........''....... ..... . _.•´
................... ..... ..(
................... ..... ...
Autor JohnyD., 05.04.2013
Přečteno 570x
Tipy 2
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zásoby roky v iráku není jako lásoby řoby v Tehéránu

06.04.2013 11:13:16 | Lilien

CC tě neupozornil jen na velká písmena, ale i na "I" a "Y", atd. Alespoň ten titulek si oprav, když nevidíš to ostatní. (Novodobí dobyvatelé = mladí dobyvatelé, dobyvatel - rod mužský životný.) Pravopis samozřejmě dodržovat nemusíš, ale už dopředu nám dáváš najevo pohrdání češtinou i čtenáři.

A teď k politice. V politice USA si také růžové brýle nenasazuju, ale že bych viděl něco pozitivního na režimu Severní Koreje, to bych musel nejdřív totálně zmagořit:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/tajemna-severni-korea

(starší článek z r. 2010)

06.04.2013 11:07:29 | Aťan

nemám na tebe kameny, jen slova. nejen, že tam máš jakési podivné hrubky, což celý text háže do kategorie "hlupák chce spasit svět", ale ty asi hloupý budeš doopravdy. pokud to ovšem nebude nějaký vtípek. pak bych se ale nesmál.
:)

05.04.2013 12:44:12 | CCGREE

někdy jsou slova horší než kameny:). synku ale ty mi dáváš kapky, z toho tvého komentu mám koutky od ucha k uchu. vždyť v tom textu nemám ani zmíňku o spasení světa. četl jsi to vůbec?? kdo z nás je teď větší hlupák. a že tam mám hrubky na to ať sere pes, asi si pleteš amatérský literární server a server pravidla českého pravopisu. jasně že vím, že se mají názvy státu psát s velkýma písmenama, ale mě se nechtělo. třebas svět spasíš ty, když si takový dokonalý češtinář.

05.04.2013 23:28:48 | JohnyD.

No teď jsi svou hloupost potvrdil:)

06.04.2013 10:41:01 | CCGREE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí