Myšlenka dne (34)

Myšlenka dne (34)

Anotace: Jednou větou.

Vláda padla, premiér i předseda ODS také, ale kmotři žijí dál, v roce 2013 jsme teprve na začátku.

Autor Aťan, 17.06.2013
Přečteno 614x
Tipy 2
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Naprosto souhlasím - zazněl jen startovní výstřel a je jen na nás na všech, jestli se vůbec někam poběží. Ani jedna politická strana nemá skutečný zájem na rozkrývání mafiánských sítí, jedou v tom všechny, včetně ČSSD a KSČM - aby si snad někdo nedělal falešné naděje (pro názornost se stačí jen podívat trošku víc zblízka na pražský magistrát)... Pomůže jen občanská společnost a víc přímé demokracie. Až nová vláda začne postupně odstřelovat neohrožené státní zástupce a šéfa policejního protikorupčního útvaru, pak teprve půjde do tuhého a bude to další signál pro všechny, abychom se za ně s patřičným důrazem postavili...

17.06.2013 14:20:32 | Amonasr

Fendrych trefil hřebíček na hlavičku :D

Martin Fendrych / Aktuálně.cz:
Čekají nás ještě další kola: Rittig a Janoušek. Pokud však policie odposlouchávala telefony Nagyové, jde i o Patrika Oulického, Alexandra Nováka, Pavla Dlouhého, Tomáše Hrdličku, o lidi jako je bývalý a současný ředitel ČEZ, tedy Martin Roman a Daniel Beneš, o lidi z Lesů ČR, z pražských firem a nemocnic, o Martina Kubu (ODS), o Petra Bendla (ODS) a další a další klíčová jména. - Za rok odposlouchávání Nagyové má policie v ruce atomovou bombu.
Když premiér Nečas mluví o "mediální bramboračce", ví, že lže. Ví, že to je kmotrovské pyré, ví, že nejde o tři uměle spojené kauzy, ale o kauzu jednu: kmotři a vláda, kmotři a jeho "Janička". Kmotři a Petr Nečas.
Pokud státní zástupci v čele s Ivo Ištvanem, šéfem VSZ v Olomouci, případ Janička a kmotři dotáhnou, má česká politika slušnou naději na pročištění.

17.06.2013 21:19:44 | Aťan

Když vidím, jak Klaus začal mobilizovat - "Zkorumpovaní politikové všech stran - spojte se!", tak je jasné, že se jim šláplo pořádně na kuří oko a že se nejspíš začínají organizovat k protiúderu... Mazec zřejmě teprve začíná... Jsem zvědavý na Klausovo oposmluvní dvojče Zemana, v čí prospěch nebo neprospěch to začne moderovat...

17.06.2013 22:23:23 | Amonasr

no právě, je dost důležitý kdo bude sestavovat rozpočet na příští rok..

18.06.2013 06:56:41 | Aťan

přesně tak...
..a byl zááázrak, že na justici pár spolupracovníků s mafií muselo pod tlakem skončit. Ale co pomohlo asi nejvíc - vyšetřovatelé už nemusí povinně do centrály všem hlásit na čem zrovna pracují. O živém svazku ví třeba jen 3-4 lidi, mafie přestává být kvalitně informovaná :-)

17.06.2013 14:33:05 | Aťan

důležité je, že výstřel zazněl, startovní bloky to vydržely a my jsme na dráze

17.06.2013 12:28:41 | přechodná záležitost

to je pravda.. jsem zvědav s jakým protiútokem kmotři vylezou. Doufám, že Bradáčová, Šlachta, Ištvan a jim podobní hrdinové dneška jsou dostatečně hlídaní před odstřelovači, v Itálii se mafie vražd neštítila.

17.06.2013 13:46:54 | Aťan

Když vidím, jak ho všichni plácají po zádech, je mi smutno..a ta střelba snad u nás nehrozí..jen velká zahraniční ostuda a ještě větší zlehčování ze strany vládních stran

Ale věřímže bude lépe

17.06.2013 19:23:52 | přechodná záležitost

..taky doufám :-)
na blogu jsem považoval za první konkrétní výkop proti mafii 27.5.2011:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1105/27-5-2011-byla-vyhlasena-valka-ceskym-mafianum

..ale ve skutečnosti o dva měsíce dřív přišli tihle borci:
http://www.nfpk.cz/cz/tiskove-zpravy
..a na Janouška, Rittiga a spol. sehnali hodně důkazů (hlavně Randák), které předali policii.

..a ve čtvrtek 00:30 min. jsme vystřelovali rychlé špunty :D

17.06.2013 20:30:07 | Aťan

..nenápadně do komentu podsunu čerstvé prognózy politologů: Martin Kuba (ODS) by chtěl být nový premiér, ale v PS nesežene potřebných 101 hlasů, tudíž by měly být v září nové volby.. (uvidíme jak se trefili :)

17.06.2013 08:14:08 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí