Politici s kmotry chystají protiúder

Politici s kmotry chystají protiúder

Anotace: ...situace je složitá, lidičky...


 

 

Olomoucký vrchní státní zástupce Ivo Ištvan a ředitel ÚOOZ Robert Šlachta

 

V čem spočívají námitky vystrašených politiků s máslem na hlavě? Jakými způsoby je vytvářen tlak na policii a státní zastupitelství? Co se aktuální kauzy Nagyová týče, hlavních námitek je zhruba šest:

 

  • příliš velkolepý zásah;
  • zadržené jsou malé ryby, kmotři se válejí u moře;
  • účelové spojení tří kauz;
  • úniky z vyšetřování;
  • neinformování komu patří zabavené peníze a zlato;
  • posty pro exposlance nejsou korupce.

 

V České pozici Jakub Kalenský vysvětluje jeden bod za druhým - ZDE. Nikdo netvrdí, že každá výtka na činnost státních zástupců a policistů z těchto kruhů je automaticky mylná nebo účelová. Jen je třeba mít na paměti, jaká motivace za ní může být. Matrix politiků a jejich podnikatelů se logicky brání snahám o narušení léta budovaného systému.

______________________

Jaký názor na to máte vy? Nebo to jde mimo vás? ..máte svých starostí dost? Jestli jste daňový poplatník a nekradete, automaticky patříte do kolonky "OKRADENÍ" - ZDE. Trochu i naše vina, nemyslíte?


 

 

 

 

Autor Aťan, 30.06.2013
Přečteno 721x
Tipy 8
Poslední tipující: Radhuza, Robin Marnolli, přechodná záležitost, Amonasr
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teď se přelomově rozhoduje o tom, kam a jak bude směřovat naše společnost. Máme-li být právním státem a aspoň trochu ještě skutečnou demokracií, musíme držet palce neohroženým policistům a státním zástupcům, ať se jim podaří věc dovést do konce. Samozřejmě by měla následovat či spíš souběžně probíhat očista všech politických stran zevnitř, pokud na to mají ještě sílu a zbyli tam vůbec nějací normální členové, kteří nechtějí být jen trapnými poskoky a stafážisty mafiánských klanů ze všech úrovní stranických vedení - od těch regionálních až po ta nejvyšší. A následovat by měla změna politického systému s výrazným posílením prvků přímé demokracie a občanské angažovanosti.

Pokud se toto nepovede, nebude už na výběr a to, co uvádí Cikáně, se stane skutečností, ať si to někdo přeje či ne. To je společenský samopohyb, který se nedá zastavit, ani příliš řídit, dá se ale předvídat. Tam pak samozřejmě hrozí, že se to může změnit v chaos a nějakou nechtěnou diktaturu, což by si měli zejména straníci v ODS, ČSSD a TOP 09 uvědomit a udělat jednodušší a méně nebezpečné očistné revoluce ve svých vlastních stranách, než bude skutečně pozdě...

V tuto chvíli tedy jde o to, aby mafiánský kontratak, který už se ve stranických kancelářích rodí a rozvíjí a bude zřejmě následován snahou o personální čistky ve státních zástupitelstvích a policii, nevyšel. Nemyslím si bohužel, že by zrovna lidé typu Peciny v Rusnokově vládě byli na straně práva a spravedlnosti, o to to bude zřejmě složitější. Bude-li nutné jít do ulic, aby se zabránilo vyhazovu státních zástupců a policistů z ÚOOZ, půjdu tam i já a doufám, že to tentokrát budou ne desetitisíce, ale statisíce lidí. Jinak bychom si nic lepšího, než ten zapáchající chlív a dusivý smrad, co už tu máme, skutečně nezasloužili...

30.06.2013 13:32:43 | Amonasr

Josef, nemám co bych dodal, my dva prostě uvažujeme ne-li stejně, tak hodně podobně. Viz. má odpověď cikáněti, aniž bych předtím četl tvůj koment.

30.06.2013 13:44:06 | Aťan

Možná to vypadá, jako když se domlouváme, ale co mám dělat...??? Ale tak myslím si, že podobně uvažuje mnohem víc lidí, jen se sem třeba nepodívají nebo se ostýchají něco napsat, když už to tu stejně je... A jsem rád, že se občas ozve taky Cikáně i někteří další, protože nám jde evidentně o stejnou věc, jen ty cesty můžeme vidět někdy různě, což je normální. A názory je třeba si tříbit v diskuzi - jak jinak? ;-)

30.06.2013 13:55:58 | Amonasr

svatá pravda, Amonasr :-)

30.06.2013 14:01:18 | Aťan

Aťane - ahoj - můj paranoidní mozek mi nedovolí zbavit se pocitu, že je to zase jenom divadlo, jakože "za Zemana se konečně daly věci do pohybu". Značnou část našeho národa tvoří pitomci, jak jednou někde v rozhovoru řekl, naprosto trefně, dr. Slavomil Hubálek - což dokazuje např. i výsledek přímých prezidentských voleb. Tito pitomci budou v příštích volbách dávat hlasy zase těm samým kriminálníkům, alkoholikům, protože se budou striktně držet svého hesla: "Volme toho, koho už známe."
Volby - předčasné i normální - nevyřeší nic. Jedině - mávnout rukou nad tímto současným, politicko-policejním divadlem, prostě to ignorovat a násilnou cestou /revolucí/ změnit české stádo na český stát.

30.06.2013 13:00:01 | Cikáně

Já to vidím tak, že za Zemana se cvrnklo do prvního dílku domina a po 20 letech je tu "ŠANCE" (podtrhuji) rozvalit mafiánský systém. Jestli se tak stane nebo ne, netuším. Jestli budoucnost mých dětí bude lepší, stejná nebo horší, taky nevím. Prostě vznikla tu šance, i když si nemyslím, že zrovna Zeman na tom má zásluhu.
Za Gorbačova, Havla apod. se taky cvrnklo do domina - a pomohli si poddaní? Myslím že moc ne - ale měli šanci - ...kterou prosrali, jak by řekl nejeden básník Literu. :-)

Ještě poznámka, cikáně, na recept "násilné" revoluční cesty. To je cesta do pekel, bude vládnout ten nejsilnější, ne nejspravedlivější a nejchytřejší - a ten bude násilím likvidovat opozici - vzpomeň na komunisty, nacisty a podobnou verbež.

30.06.2013 13:33:04 | Aťan

...ješte DODATEK, uvedu názorný příklad: např. Aťan se bude tvářit jako spravedlivý rozumbrada a doškrábe se k nějaké funkci, třeba starosta Hradce Králové. Po nějaké době se zjistí, že Aťan je hamižná svině, která se chce jen napakovat na úkor jiných. A tady musí nastoupit systém přímé demokracie: snadná odvolatelnost, transparentnost mých příjmů a majetku před funkcí a po funkci, otevřít účty daňových rájů, atd... - v tom je ten vtip.

30.06.2013 13:58:20 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí