Naivní liberální demokracie

Naivní liberální demokracie

Anotace: Popis škod, které páchá liberální demokracie.

Naivní liberální demokracie

Již několik let jsem odpůrcem liberální demokracie. Dle mého názoru je demokracie jen jedna a jmenuje se demokracie. Jakmile ji nazýváme lidovou demokracií, liberální demokracií, či jinak, je něco špatně a povětšinou nebo spíše vždy se nejedná o demokracii v pravém slova smyslu.
Liberální demokraté jsou lidé, kteří žijí v nějakém bludu a myslí si, že všichni lidé jsou dobří a nenásilní a ti divočejší jen potřebují přesvědčit, aby v sobě našli dobro. Viděli jsme naivní úvahy na zrušení policie a nahrazení sociálními pracovníky při protestech Black Lives Matter v USA. Neustálé ukázky máme i v Evropě, kdy si hipsteři ve vytahaných svetrech myslí, že muslimští vetřelci páchající terorismus brzy zkrotnou a přijmou evropskou kulturu. I kdyby ano, kolik to ještě musí stát lidských životů?
Vláda liberální demokracie je sice krásná představa, ale není v souladu s lidskou mentalitou – všichni lidé prostě neuvažují stejně. Je to podobné jako s komunismem. Komunismus jako forma vlády je sice krásný model (všichni jsou si rovni), ale opět není kompatibilní s lidskou mentalitou, kdy jiní chtějí více než ostatní. Komunismus tedy může fungovat jen na papíře. Stejně jako liberální demokracie. Prostě utopie.
Můžeme se naivním liberálům smát za jejich zvláštní mentální pochody, ale je třeba si uvědomit, že liberální demokracie je vážné nebezpečí pro civilizovaný svět a může napáchat škody na lidských životech. Všichni víme, jaká zvěrstva napáchali nacisté. Ano, ti tyto zvěrstva na rozdíl od liberálů páchali vědomě, ale liberálové podobné škody mohou způsobit svoji naivitou. Jako jeden příklad za všechny mohu uvést snahu o odzbrojení civilního obyvatelstva a to i formou zákazu prodeje a nošení nožů. Člověk, který chce zabíjet si samozřejmě zbraň vždy opatří. Premianty v zakazování zbraní je Velká Británie a Německo. Na paty jim šlape přeliberalizovaná Kanada. Stát Kalifornie v USA ani nebudu rozebírat. Tam už je snad zakázané i vyslovovat slovo zbraň. A Švédsko? Kdysi vzor bezpečnosti se dnes zmítá v pouličních bojůvkách, za které by se nestyděli ani v Sierra Leone. Otevřeně si přiznejme, že za násilnosti ve Švédsku není fakt, že by Larsonovi a Gustavsonovi ruplo v bedně, ale na vině je opět vstřícná migrační politika švédské liberální vlády.
Pro zjednodušení problematiky si můžeme představit lidstvo jako ovečky a vlky. Vlci – zločinci, ovečky – liberálové. Představte si ovečky, jak uvěří bludu, že srdceryvnou PowerPointovou prezentací přesvědčí vlky, aby místo ovčího masa přešli na veganskou stravu a sojové latté.

Redneck
Autor Redneck, 03.10.2023
Přečteno 71x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí