Absurdistán

Absurdistán

Anotace: ???

          Tak jsem se včera při poslechu rádia hodně pobavil. Myslivci kladou nástražné jedovaté pasti proti přemnoženým liškám, vydrám a kunám. Proti tomu jsou ornitologové, kterým vadí, že tyto pasti v mnoha případech pozřou draví ptáci a uhynou. Dostanou proto za dotaci od Ministerstva životního prostředí speciálně vycvičeného psa, který tyto jedovaté pasti dokáže najít.

         Trochu mi to připomíná před několika lety českého europoslance, který požadoval, aby šedivé veverky, které se do Británie dostaly z Ameriky a jsou příliš agresivní, měly zákaz se pářit s veverkami původních druhů. Navíc se ani s původními druhy pářit nemohou, ale nenechají je pářit s vlastními samci.

          Jak toho chtěl docílit vážně nevím, ale napadá mě, že tím by bylo možné vytvořit další pracovní příležitosti pro výrobce speciálních kondomů a i pro nezaměstnané, kteří by je mohli šedivým veverákům navlékat. 

Autor banan, 26.01.2017
Přečteno 584x
Tipy 9
Poslední tipující: Lighter, enigman, Fany, JSJ, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Měl bych se stydět, kam se hrabu se svými vtípky, takhle se dělá pořádná groteska, jojo mám se co učit. Díky Franto :-)

26.01.2017 14:58:05 | klaun

Ono je vlastně hrozná tragedie. Už jenom to, že takové zhovadilosti někoho napadnou a navíc jsou schopni je realizovat. Takových podobných by se našlo víc, ale to už by mohlo být i na žalobu a do toho nejdu.

26.01.2017 17:58:10 | banan

to je tak když se někdo přemnoží...

26.01.2017 13:17:57 | enigman

Věděl bych o jiných, kteří se přemnožují, ale ti jsou úředně chráněni.

26.01.2017 14:14:49 | banan

Neuvěřitelné... fakt blbinec... člověk pak nikdy neví, jestli se zbláznil on, nebo zbytek světa... století šedivých veverek... a co kursy asertivity? ST. :.))

26.01.2017 09:49:20 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí