Košile

Košile

Ráda se na mě díváš, když vyjdu ze sprchy jen v košili, která mi končí v půli stehen. Vím to, vím, že Tě ten pohled fascinuje. Sama mám ráda tu volnost. Tři horní knoflíčky rozepnuté a kolem pasu stuhu. 

Mám ráda to tření volné látky o holou kůži, když procházím po bytě. Mám ráda jak se látka otírá o bradavky. 

 

Sedám si k tobě na pohovku a dostávám pusu. Nasáváš vůni šampónu promíchanou mlékem, kterým jsem se natřela. Usrkávám ze skleničky vína a pokládám jí na stolek. Vstáváš, abys pustila hudbu. Z reproduktorů sterea se bytem line melodie Čtyřech ročních období od Vivaldiho. 

 

Znovu upíjím ze skleničky a dívám se na Tvé pohyby, když se vracíš od komody na které máme stereo. Sedáš si, já si lehám a hlavu Ti pokládám do klína. Zavírám oči a vnímám hudbu. Znám každý tón a přesto jsem fascinovaná. Cítím jak se rozkládám a jak je to příjemné.  

 

Nakláníš se nade mnou a dáváš mi pusu. Ani oči neotevírám, abych si tu chvíli vychutnala. Hladíš mě po obličeji a já vrním jako kočka. Oči mám stále zavřené, zvedám ruce nahoru, abych si přitáhla Tvůj obličej a mohla se Ti přisát na rty. Rukou mi přes košili hladíš ňadra. Vzrušuje Tě to stejně jako mě. 

 

Otvírám oči a dívám se do Tvých. “Jak nás vidíš za deset, patnáct let, Lásko?,” ptám se. 

“Jak? Vidím jak jdeme po chodníku, jak se vedeme za ruce a ty mi něco vyprávíš se stejným nadšením jako dnes. Hodně gestikuluješ stejně jako dnes. Vidím, jak přijdeš domů a ode dveří zavoláš, že jsi doma. Jak odkopneš boty a letíš na toaletu čůrat. Pak přijdeš za mnou, zezadu mě obejmeš přes prsa, protože bez nich nemůžeš existovat, dáš mi pusu a chvíli si budeš vychutnávat jak jsi na mě nalepená. Pak si mě natočíš, aby ses mi podívala do očí a řekla - víš, že Tě miluju???? A já Ti dám pusu, opřu si hlavu o Tvé rameno a budu tě hladit po zádech a na zadku. Strčím Ti ruku pod sukni, abych cítila holou kůži. A Ty mi řekneš to své - ale ale, holkám se na zadek nesahá - a obě vyprskneme smíchy. Vidím nás spokojené.”

 

Dávám Ti pusu. Dlouhou a vášnivou. Odhrnuješ mi kousek košile a rukou mi hladíš prs. Přejíždíš prsty po bradavce, bereš si jí mezi prsty a hraješ si s ní. Cítíš jak mi nabíhá a tuhne. Moc dobře víš, že takhle mě dovedeš až k orgasmu. Zadýchaná vstávám a stupám si před Tebe. Pomalu si rozepínám poslední knoflíčky u košile. Pak zvedám ruce a ty mi jí sundáváš. Jsem tu teď jen pro Tebe. Nahá a nažhavená. 

Autor Inanna, 13.06.2021
Přečteno 319x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Iva Husárková, kudlankaW
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Holky, vy jste snad Polky

24.05.2022 21:28:42 | Poledne

Tak tak jo. To se mi líbí.

18.01.2022 09:23:28 | umělec2

Ale no tak, jsou tu i děti :)

15.07.2021 09:01:03 | Ray Magini

Rozkošné, proto hodnotím

13.06.2021 21:25:20 | kudlankaW

:-) Děkuji

15.06.2021 15:11:17 | Inanna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí