Nespoutaná

Nespoutaná

Už od prvních dnů, co jsem Tě začala vídat, miluji Tvou nezkrotnost. Ten nespoutaný šarm,  tu vyzývavost, která někdy okolí šokovala. Pozorovala jsem tu šelmu v Tobě a obdivovala ji už od první chvíle  kdy nás představili. 

 

Vzpomínám si na to první objetí, na to jak ses ke mně přitiskla více než je napoprvé obvyklé. Jak mnou projelo něco elektrizujícího, protože ani jedna z nás neměla podprsenku. Při tom objetí jsi mi přejela lehce rukou po zadku, dala pusu na tvář a pošeptala “ty jedna uličnice.” Později ses přiznala, že tím přejetím rukou po zadku jsi zjišťovala, jestli mám kalhotky. 

 

Teď, když jsem tu sama, vzpomínám na to, jak jsi poprvé za mnou přišla do sprchy. Zrovna jsem se mydlila. Řekla jsi, abych se nenechala rušit a v koupelnovém chaosu hledala pinzetu. Pak jsi poodstrčila kousek závěsu. Byla jsem otočená zády a tys řekla, že mi je umyješ. Pootočila jsem se a dívala se, jak si rozepínáš dlouhou košili a zavazuješ si jí na uzel těsně pod ňadry, aby sis jí  nenamočila. Nic víc jsi na sobě neměla. Poprvé jsem Tě viděla skoro nahou a nevěděla jsem, kam se mám dívat. Vypnula jsem vodu a otočila se. Mydlila jsi mi záda a já měla zavřené oči. Byla jsem asi rudá od studu, ale taky od vzrušení. Zvedla jsem ruce a opřela si je o zeď. Cítila jsem, jak mi Tvé dlaně sjíždějí od podpaží, jak kopírují mé tělo, jak mi přejely přes prsy a zastavují se na bocích. Pustila jsi vodu a já řekla, že budeš mokrá. “Tak ať,” odpověděla jsi. Pěna mi stékala po těle a ty ses ke mně přitiskla. Na zadku jsem cítila Tvůj klín. Bylo to zvláštně vzrušující. Úmyslně jsem tím zadkem trochu zavrtěla a cítila jsem, jak se mě zmocňuje touha. Měla jsem Tě přitisknutou na zádech, na zadku cítila Tvůj klín a vnímala jsem, jak mi rukama přes boky míříš ke klínu. Jako nestoudnice jsem trochu roztáhla nohy a našpulila zadek. Jednou rukou jsi mi přikryla klín a já jím začala kroužit a třít se o ní. Můj hlas, mé vzdechy se ozývaly po koupelně. Otočila jsi mě a já poprvé viděla Tvá ňadra. Prosvítaly přes mokrou košili. Trčící bradavky pevných prsů jen dokreslily Tvé vzrušení. 

 

Dala jsi mi pusu a pustila studenou vodu. Vyjekla jsem a Ty ses smála. Nejdříve jsem ječela, ale pak  jsem se taky smála a za chvilku utekla. Hodila přes sebe osušku a šla si sednout na postel. Cloumalo mnou vzrušení a očekávání. 

Bylo to tenkrát nádherné odpoledne. 

 

Často vzpomínám na to naše milování. Na ty tajné příběhy o kterých víme jen my dvě. Na všechny vylomeniny, které nás napadaly. Na naší nespoutanou svobodu, na naše časté vášnivé milování, které nás naplňovalo blahem. 

 

Chtěla bych vědět, jestli se tam v nebi máš hezky? Jestli se směješ, když se na mě díváš? Jestli mi něco říkáš, když si nevím rady, ale já Tě neslyším? Jestli slyšíš, když si s Tebou povídám? 

Předevčírem se mi o Tobě zdálo. Slyšela jsem Tvé bouřlivé výkřiky těsně před orgasmem. Bylo to tak živé, tak opravdové. Probudila jsem se celá zadýchaná s rukou v klíně. Věřím, že jsme ten orgasmus prožily zase spolu. 

Autor Inanna, 27.06.2021
Přečteno 324x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Libi se mi ten zlom ve smyslu textu.
Naprosta pohoda presunuta do reality

24.05.2022 21:18:55 | Poledne

I když jak uvádíte ničemu nerozumím, což snad není až tak úplně pravda, tady bych řekl, že to není špatné.

18.01.2022 09:25:57 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí