Všechno se vyvíjí

Všechno se vyvíjí

I být stále pod dohledem. Kdy to začalo? Kdo ví. Možná to začalo u čertů, kteří byli používáni jako zastrašovací prostředek církví, aby nevzdělaný lid nedělal neplechu, protože strach je na ovládání nejlepší. Bohužel dnes jsou čerti zneužíváni na strašení malých dětí. Když církev ztratila svou moc, byla zřízena jiná dohlížecí a strach podporující instituce a po změně režimu věřím, že na nás opět někdo dává pozor. Co asi přinese budoucnost? Třeba očipování hned po narození? Očipování zvířat je již běžnou záležitostí, tak proč použití nerozšířit? Takový čip by mohl zvládat třeba i telefonování, placení přiložením očipovaného místa na platební terminál, vyřizování úředních záležitostí bez nutnosti úřad navštívit. Možná by mohl i hlídat náš zdravotní stav a automaticky objednat k lékaři. Taky by se třeba nemuselo chodit do škol, protože jeho kapacita by byla zdrojem vědění.

Tak zle naštěstí zatím není.

Zatím tedy na tom nejsme jako v Číně, kde vás permanentně někdo sleduje pomocí kamer a sociálních sítí.

To je holt pokrok.

vývoj

Autor banan, 21.08.2019
Přečteno 509x
Tipy 11
Poslední tipující: Frr, Fany, Iva Husárková, Lighter, Hanka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já bych to Franto moc netvrdil, vím že telefonní společnosti ukládají data, SMS i s kým kdy a jak dlouho jsi mluvil. A není to jen záležitost telekomunikací, dřív tě museli sledovat přitom mrzli v autě nebo mokli na ulici a dnes můžou sedět v teple. Telefon na tebe vykecá polohu, počítač práskne jaké navštěvuješ stránky a lidi s Facebookem ti na sebe vykecají všechno :-)

24.08.2019 20:38:36 | Blázen

:-( doufejme, že to u nás není anebo je? . . .

22.08.2019 13:48:10 | Fany

Čerta starýho, jaký pokrok? "Historie jde v kruhu", zase měli ti starověcí řekové pravdu! :-D Krásný obrázek.

21.08.2019 12:48:54 | Lighter

Obrázek je vtipný a skutečně dobrý.

21.08.2019 08:41:49 | Karel Koryntka

Už máš jistě sbaleno do světa pod dohledem... :-)

21.08.2019 06:38:31 | Hanka

Tak to poznám v pátek ráno v Pekingu. Takové celní prohlídky jinde asi nejsou.

21.08.2019 06:51:12 | banan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí