Žaluzie

Žaluzie

Ještě napůl v limbu se zavrtávám zpátky do vyhřátého pelíšku. Cítím vůni sprchového mýdla a slyším jak si zpíváš. Odmítám otevřít oči. Jsem tak spokojená. Všechno co jsem doposud chtěla slyším ve tvém zpěvu. Vzduch je prosycený pohodou a láskou a já vnímám ten náboj. Mám pocit, že ho mohu chytit, kousek vytvarovat třeba do podoby banánu a pak si ho strčit do komůrky v duši, abych měla něco na chladné dny.

Pomalu se propadám do světa snů. Cítím jak si mě přitahuje ten kouzelný svět , kde mají barvy intenzivní záři a kde jsou vůně silné tak, že se člověku příjemně točí hlava.

Probouzí mě šimrání tvých mokrých vlasů. A taky doteky prstů, které mě hladí těsně pod pupíkem. Slyším sebe samu jak zrychleně dýchám, když se mi tvé vlhké rty přisají k bradavce a cítím, jak ti zarývám prsty do kůže. Sama ti vedu ruku do míst, kde při dotecích zažívám stav beztíže. A pak se prohýbám a ve výbuchu se měním na atomy.

Poskládaná do hmotného stavu slyším tvé “ Dobré ráno, divoško. “ Odcházím do sprchy, kde ze sebe nerada smývám dnešní ráno.

Pak se postavím před zrcadlo a chvíli se na sebe dívám. Oblékám si krajkové kalhotky a podprsenku, protože se dnes chci cítit stále sexy. Zapínám si blůzku, když jdeš kolem. Přitáhneš si mě k sobě a pošeptáš mi, že jsem sexy kus.

A pak jdeš a roztáhneš žaluzie. V tu chvíli mi dochází, že začal nový den. Jsem připravena se s ním poprat.

Autor Inanna, 19.05.2021
Přečteno 405x
Tipy 6
Poslední tipující: mkinka, Klára Němcová, Iva Husárková, Rozmarýna
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Eroticky laděné mám rád. Nicméně tomu něco chybí a i přebývá. Například poslední věta.

18.01.2022 09:18:47 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí