Dopis hysterce

Dopis hysterce

Anotace: Dopis mé bývalé přítelkyni. Nikdy jí ho ale nepošlu

Dopis histerce

Včerejší večer pro tebe musel být velmi těžký. Když jsme tancovali, snažil jsem se tě dotýkat co nejméně. Když ses mě jen tak omylem dotkla, já se ihned odtáhl. A když jsi chtěla, abych ti něco řekl, mlčel jsem. Přitom by ti stačilo, kdybys ode mě slyšela cokoliv. Pověděl-li bych ti ale jedinou větu nebo třeba jenom jedno slovo, ihned bys mě proklela a a vytkla, jak ve mně není špetka citu. Proto jsem nic neříkal, neboť když mi řekne někdo, koho si velmi vážím, něco takového, raní mě to.

Byla jsi naštvaná, viděl jsem ti to v očích. Nevím, jestli to byl vztek vůči mě nebo vůči celému okolnímu světu, ale nehodlal jsem to zjišťovat. Jediné co hledáš je trochu lásky. Ale pokaždé, když jí najdeš a svět se zdá být dokonalý, od tebe zase odpluje. Nikdo tě není schopen milovat tak, jak to ty bys chtěla. Nikdo ti nedokáže projevit, jak moc tě miluje.

Je mi líto, že to tak muselo skončit. Miloval jsem tě a stále tě miluju. Nejspíš tě ještě hodně dlouho milovat budu. Jenže už spolu nemůžeme být. Vím, že by to časem zase skončilo. Ten čas, ve kterém bychom podle tebe spolu mohli být, by znamenal pouze další utrpení.

Utrpení pro koho? No přece pro nás oba. Pro mě by to bylo utrpení, protože bych tě zase ztratil. Pro tebe, protože by sis zase uvědomila, s jakým podivným stvořením ses to vlastně dala dohromady a chtěla bys najít někoho, kdo by ti stál za strávenou chvíli.

A ty jsi smutná, pláčeš. Hořké slzy ti kanou z očí, brázdí si cestu tvojí tváří a dorazí až ke svému cíli – bradě. Odtud ti padají proudem na prsa. Myslela sis, že jsi našla lásku bez jediné chyby a že jsi našla člověka, který tě bezmezně miluje.

Jenže když tě někdo doopravdu miluje, ty jím opovrhuješ. Mužské sebevědomí je tou nejkřehčí věcí na celém světě. Když ho rozbiješ, muž se složí na zem. Pak, když je úplně na dně, o něj přestaneš mít zájem.

Vím, že jsi naštvaná, že jsem tě opustil dřív, než jsi to stihla ty. A vím, že mě miluješ tím víc, že jsem to udělal. Nikdy už neudělám tu chybu, abych dal všechnu svojí lásku někomu, kdo všechen můj cit pouze vezme a pohřbí ho hluboko pod zem a kdo nedokáže milovat, pouze chce být milován.

Autor Citroen Kofoliev, 04.12.2013
Přečteno 657x
Tipy 2
Poslední tipující: Sýkorka07
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí