Děsivý svět

Děsivý svět

Anotace: Společnost a beznaděj.

Byla tmavá noc, taková, při které není vidět ani na krok. Nevím, kde jsem ani, jak jsem se tu ocitl, ale jedno vím jistě že mně něco tlačí dopředu i proti mé vůli, že i přes mojí nechuť musím jít s proudem. Řvu, vztekám se, odporuji ale...Je to marné sílu proudu nezastaví 1 člověk, natož kreatura jako já. Smutně smířen se skutečností pokračuji skrz tmu vstříc osudu. Cesta je posetá trním, překážkami, a když si myslím, že už jsem vše překonat vždy my osud naloží ještě něco těžšího a těžšího. Šáhnu do kapsy tam břitva, sice si nepamatuji že bych ji viděl ale co teď?. Přiložím břitvu k ruce a říznu. Bolest je silná, ale není to tak zlé. Řežu znova, znova ta bolest je osvobozující… Vidím světlo už blouzním, nebo to nebylo tak zlé, snad stačilo vydržet chvilku a bylo by vše jinak... To se já už nedozvím . Vzdal jsem to dřív než jsem začal.
Autor Deky06, 30.03.2014
Přečteno 446x
Tipy 2
Poslední tipující: angellka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na tak krátké dílo je tam poměrně dost chyb, ale přehlédnu-li práci šotků, nevidím v tom bohužel žádnou novou myšlenku, ani originalitu ve zpracování. Nicméně ta sugestivnost z tohohle díla tryští tak, že se domnívám, že tu o kvalitu ani tak nejde. Takže ti jen mohu říct, hlavu vzhůru, takovéhle pocity má jednou za čas každý, já momentálně skoro pořád, ale ta břitva v kapse není východisko, ani řešení. Jen to zbabělý a sobecký útěk. Vždy je jiné řešení, člověk jen musí jít dál a bojovat.

30.03.2014 18:21:46 | Miro Sparkus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí