Milý Same...

Milý Same...

Anotace: Milý Same, píšu ti tento dopis, abych vyjádřila jak moc mě mrzí co se mezi námi stalo. Nechci nikom...

Milý Same,
píšu ti tento dopis, abych vyjádřila jak moc mě mrzí co se mezi námi stalo. Nechci nikomu nic vyčítat ani nikoho obviňovat. Chci ti jen říct co pro mě znamenáš.
Když jsi mi tehdy poprvé napsal, nikdy, opakuji nikdy by mě nenapadlo co se stane. Skutečně nevím jak jsi to dokázal, ale přes můj strach, nedůvěru a předsudky jsi dokázal ukradnout mé srdce. Nikdy jsem necítila nic podobného. S tebou se cítím krásná, výjmečná, jednoduše šťastná. Nikdy jsem nebyla v tvé náruči, ale přesto ses mi vkradl do snů. Nikdy jsem s tebou vlastně nebyla, ale přesto si neumím představit být bez tebe. Nikdy jsem necítila tvůj dotek, ale přesto po něm tak moc toužím. Nikdy jsem k sobě nepustila nikoho tak blízko, ale ty jsi mi nedal na výběr, neptal ses na svolení prostě si do mého života vrthl jak hurikán a zamíchal mými pocity i zásadami, můj život si převrátil naruby. Ty jsi mě dokázal po letech rozbrečet i rozesmát. To na čem někteří pracovali roky, ty jsi dokázal za měsíce, dny a hodiny. A teď chceš jen tak odejít? Vzal sis kus ze mě. Měla bych tě nenávidět, ale přesto cítím, že tě stále miluji. Chci tě tak moc praštit, ale jen proto, aby jsi mě zastavil, přivinul k sobě blíž a jen mi šeptl do ucha "Ty víš, že tě miluji". Teď tu sedím a píšu tento dopis, cítím jak mé srdce pláče, ale oči toho už nejsou schopné. Studna slzy je prázdná a ani já už nechci dále plakat. Řekl jsi, že jsem chladná, ani nevíš jak moc bych si přála taková skutečně být. Pak by mi totiž nemohl nikdo opět ublížit.
Nic z toho ti nepíšu, aby ses cítil provinile, jen chci aby jsi konečně otevřel oči a pochopil jak moc pro mě znamenáš, přestože ti to nedávám najevo tak jak si to představuješ.
Nevidíš nic co je za zástěnou tvého notebooku, nevidíš jak zuby nehty držím poslední čárku wifi, abych s tebou neztratila spojení, jak ráno vstávám jak z mrtvých, protože jsem se snažila urvat každou vteřinu, abych si mohla číst tvé myšlenky ještě o něco déle. Nevidíš můj přihlouplý úsměv, kdykoli si na tebe vzpomenu, nevidíš jak si při každé šťastné chvilce přeji, abys stále vedle mě a neviděl jsi ani mé slzy, když jsem tě proklínala.
Víš, nikdy jsem netušila co přesně "milovat" znamená, ale teď to konečně vím a mohu říct bez výčitek a naprosto upřímně. Já tě miluji. Miluji tvůj úsměv. Miluji tvé oči. Miluji i každičkou takzvanou chybu. Kvůli tobě miluji i fotbal, protože mi připomíná tebe. I ty jsi mi nesčetněkrát řekl, že mne miluješ, ale já se ptám, skutečně miluješ mě ? A nebo miluješ jen představu lásky?
Autor Klára Němcová, 08.05.2016
Přečteno 703x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr, Zrzi
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak jsem to tu našla? Dívala jsem se na tvoje stránky, kam dáváš svoje kresby, malby. A byl tam u toho text, u kterého jsem si původně myslela, že je z nějaké knížky, tak jsem si to zadala do vyhledávače a našlo mi to tuhle stránku ;)Já ti o něm nebudu brát iluze, na to si musíš přijít sama. Stejně tak, jako jsem si na to přišla sama já. Jsi ještě moc mladá a taky zamilovaná, abys pochopila, o co mi jde. Víc ti k tomu nemám co říct.

25.07.2016 12:49:50 | Peťule21

Nemáš zač Klárko, ale přece jenom zkus se nad tím vším pořádně zamyslet. Já chápu a myslím si, že i znám tvoje pocity ohledně toho všeho. Je to fajn kluk, je chytrej, zábavnej, milej, pozornej, ale není normální, když ti říká, co můžeš a co nesmíš, viz. povídání si se mnou. On si myslí, že bych ti psala, že je špatnej a zlej, nepsala. Musíš sama poznat, co to je za člověka. Přece nedáš na názor holky, kterou ani neznáš. Psala jsem mu, že jsi opravdu talentovaná. Jediné, co on mi napsal bylo, ať vás nechám žít v klidu a míru. Nezlob se na mě, ale podle mě je paranoidní, on si myslí, že vám chci nějak uškodit. Nemám na tom sebemenší zájem. Tak si to nemysli aspoň ty, prosím. Měj se hezky a když budeš chtít, tak napiš :) ahoj

24.07.2016 11:48:27 | Peťule21

Paranoidní není jen on, paranoiu v nás vyvolává už jen to jak jsi to tu našla. Už to mě dává podnět k přemýšlení, je to upřímně hodně podivné. Mimochodem mi neříká nic o tom co smím a co nesmím. Tuhle část jsme si vyříkali a nejsem si zrovna jistá zda ty víš co normální je a co není. Peťo nechci se tě dotknout, ale upřímně netušíš o čem mluvíš, plácáš do větru.

24.07.2016 14:30:13 | Klára Němcová

ahoj Klárko, netušila jsem, že jsi tak talentovaná a kromě kreslení umíš i tak krásně psát. Četla jsem všechny tři úvahy, které tu máš a i některé básničky, ale tohle mě opravdu dostalo! Jsi dobrá! A nejspíš tuším, komu tento dopis patří a že jeho jméno začíná také na S, ale Sam to není. Z celého srdce Vám přeju, abyste všechny překážky překonali, ať už je to dálka mezi vámi nebo cokoliv jiného.

15.07.2016 18:01:31 | Peťule21

Děkuji Peťo upřímně nevím co na to říct, myslím že mi pro jednou opet došla slova...

17.07.2016 22:55:55 | Klára Němcová

Same, snad si to prectes a nenechas to tak byt...

08.05.2016 23:00:15 | Zrzi

Ten si to nikdy nepřečte...

09.05.2016 18:58:47 | Klára Němcová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí