Deprese 2

Deprese 2

Anotace: Je v tom hromada pravopisných chyb a nedává to smysl ale promin potřeboval jsem se vypsat skutečně to není ted v pohodě tak mi to odpust milý čtenáři

Jsem tu zase s trochou slané slzy pod vlivem léku a nějakou tou vzpomínkou-
Co se ti asi může zdát ve 3 ráno a v hlavě ti prolítnout.
Ten život je fakt psycho co si budem , když nevím co dělá anděl který mě vytáhl z hoven. Hrabu se ve starých vzpomínkách věcech co ti patřily ikdyž myslíš že jsem zapomměl není to pravda ani nachvíly. Já už asi tuším že se neuvidíme fakt nikdy
nezobrazíš si mé zprávy asi je to fakt v řiti. Ale promin já nemůžu za ty city k tobě ikdyž pohádka skončila před x měsíci pořád cítím bolest.
Nedokážu si představit sdílet život s jinou pro to ty prášky s chemii se do mě derou. Já už ten život fakt nezvládám sakra kde jsi stačila by jenom smska ahoj v pořádku jsi ? Skutečně nevím co dál bude čekám kdy přijde konec další Rivotril 2 Mg , neurol zkouší tišit mou bolest , nebyla by lepší smrt ? Tohle vážně nejde ve svých 25 letech vidím už na konec. Nemám zájem fakt o stejný kolotoč prožít dalších 25 let by byl fakt horor proto možná i trošku doufám v tu ledovou kosu smrti , né fakt nejsem ubrečený bastard jako každej druhej možná trochu psychicky nemocnej tak mi ruku podej ... jen se prosím ozvy já už to fakt nezvládám jsem na pokraji sil chtěl bych jen tvůj úsměv dodalo by mi to hodně sil. Jen Třeba 5 minut slov at nejsem jenom na kusy fakt nemám potřebu o tom vypisovat statusy. Tyhle nervy a démony v hlavě nepřeju fakt nikomu vybírej si komu lásku dáš nebo si sáhneš fakt dolů .... pro mě už není cesta jak to všechno spravit slané slzy kanou po tváři .... fakt ti nepreju nic zlého právě jen to dobrý zasloužíš si po tom v životě jen fakt to dobrý. Chápu nebyl jsem asi dobrý přítel nebo skutečně nevím kde se chyba stala ale bojím se jak bude pokračovat tohle. A to že ti celé tohle nedává smysl ? taky to není psané pro tebe ale jí to bude dávat smysl.
Autor Táta, 14.02.2021
Přečteno 320x
Tipy 6
Poslední tipující: Iva Husárková, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přidávám se s pochopenim. Vim o cem to je. Ti nejbližší umí to nejhorší. Když chtějí, ale prave ti nejsou tím, co stoji za bolest svoji. Jsou to jen ubožáci, co se hojí na nás hezkych, milych, pracovitych, Hlavně žádné nevratno, nekde ceka zavratno.

14.09.2022 21:21:28 | Poledne

Deprese musí být velmi těžký stav-který já naštěstí neznám.Popřeji hodně štěstí a držím pěsti.
Říká se...pro jedno kvítí slunce nesvítí...Zkus se rozhlédnout .-)Život máš před sebou.
..ST..

08.03.2021 22:55:45 | Jaruška

Drž se. Také mám deprese.Chce to hodně síly a věřit si.

14.02.2021 08:38:37 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí