Dopis pro babičku

Dopis pro babičku

Anotace: vzpomínky na babičku, která nás navždy opustila 19.02.2012

Milá babičko,

již dlouhá léta jsi v nebi a koukáš se, jak tady válčím. Doufám, že Ti nedělám ostudu. Teď už na mne dohlížíš od nebeské brány.

Stýská se mi po Tobě strašně moc a moc mě mrzí, že jsme si toho  tolik ještě nestihly říct.

Nestihla jsem Ti poděkovat, a proto Ti děkuji za mé nádherné dětství, za všechny příběhy, cos mi kdy vyprávěla před spaním a žes mě odmalička vedla ke čtení. Také jsi mi vyprávěla příběhy z dob dobrých i z náročných období Tvého života.

Nesmazatelně ses mi zapsala do duše a srdce. Tvůj úsměv, laskavost a obrovský smysl pro humor mi velice chybí a také Tvé staré laskavé ruce, které mě hladily s láskou. Nicméně jsem Ti vděčná, alespoň za ty chvíle, které nám byly dopřány. Byla jsi skvělá babička, společnice, kuchařka, uměla jsi pohladit.

Také jsem Ti nestihla říct, že jsi pro mne byla máma. Zahrnovala jsi mě láskou a já jsem Ti ji oplácela. S péčí a starostlivostí jsem se o Tebe starala, když jsi byla nemocná a postarala jsem se o Tebe do konce Tvého života.

Moje přání také bylo, aby jsi byla na mé svatbě, ale to se nesplnilo, ale vím, že jsi se na nás dívala zeshora. Luboš by se Ti moc líbil.

Zapomněla jsem však na jednu důležitou věc a to je pevně Tě obejmout a říct Ti: ,,Mám Tě ráda, babi."

Vzpomínky na Tebe si uchovám ve svém srdci po celý život, protože ty mi nikdo nevezme.

S láskou na Tebe vzpomíná

Tvá vnučka

Míša

Autor Misha, 20.07.2023
Přečteno 121x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí