S mého okolí

S mého okolí

Anotace: Bydlel jsem v Šumperku poměrně dlouho. Ale oficiálně od 01.08.2005. Před tím jsem bydlel se svou rodinou v Jižních Čechách ve vesničce Tisovka, která je v okrese Prachatice.

Bydlel jsem v Šumperku poměrně dlouho.
Ale oficiálně od 01.08.2005.
Před tím jsem bydlel se svou rodinou v Jižních Čechách ve vesničce Tisovka, která je v okrese Prachatice. Na Moravu jsem se odstěhoval, protože jsem tady v té době měl přítelkyni. Ale po mém přistěhování tento vztah brzy skončil, ale zůstal jsem zde, protože se mi na Moravě líbí a vždy mně Morava hodně přitahovala. Těch důvodů kvůli kterým jsem se od rodiny odstěhoval bylo více, ale o těch se už zde zmiňovat nebudu. Už jsou to věci vyřešené, i když nejsou hezké, tak je už vše úplně jinak. Co se týče okolí kde teď bydlím tak jsem se zde setkal ze začátku jak s dobrými, tak i se špatnými lidmi. Bohužel Špatní jsou v převaze. Nikde totiž nejsou jenom dobří, nebo jenom špatní lidé. Oni totiž ani ti špatní nejsou špatní. Jsou to lidé, kteří mají příležitost ke zlepšení sami sebe. Ale právě proto, že jsem zde narazil hlavně na tyto lidi s příležitostmi ke zlepšení sami sebe, a proto, že jsem jim na spoustu věcí naletěl a nadělal si tak dost nepříjemností, s kterých se těžko dostává, Stal se ze mě samotář. Nevím čím to je, ale mám pocit, že v tomto kraji je lidí s příležitostmi ke zlepšení více než jinde. Ale i tak se mi tady líbí. Samotářství také není tak nejhorší. Člověk se naučí k sobě připouštět jen toho koho opravdu chce a kdy chce. A možná se také více naučí rozpoznat včas dobro od zla. To proto, že má více času vše zvážit a přemýšlet nad tím kde se zrovna vyskytuje. A co se kolem něj děje. Nebo si to aspoň myslím. Tím bych tento článek chtěl ukončit a všem vám popřát, aby jste se potkávali převážně s těmi dobrými lidmi. I když to člověk těžko ovlivní. Ale když už vás potká něco negativního, tak i na tom si najděte pozitivum. A jaké si najdete, to už je na vás. Ale já vím, že se určitě nějaké najde, protože jsou. A to už je pozitivní že?
Autor Jan Čajan, 23.03.2012
Přečteno 547x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí