NAPADENÍ PSYCHOPATKOU

NAPADENÍ PSYCHOPATKOU

Anotace: Čekáte, že vás policie ochrání ??? Já ne. A vy to nečekejte také. Pokud jste ohrožováni útočnými psychopaty, policie vám nepomůže. Může zasáhnout pouze při přímém napadení, takže než při napadení zavoláte na 158, už můžete ležet bradou vzhůru.

Můj včerejší zářný příklad, jak policie smí fungovat a jak tedy funguje.
---------------------------------------------------------------------------
Šla jsem s kamarádkou a našimi dvěma fenkami na procházku kolem domu, jako každý podvečer.
V tom se nám na rozcestí do cesty postavila ženská s zuřící ovčandou na vodítku.
Byla od nás asi 5 metrů a tak jsem jí slušně požádala, aby pokračovala s fenou dál, že tamtudy potřebujeme jít také.
Nic. Stála dál a čuměla na nás.
To jsem již zvýšila hlas, tykla jí a důrazněji požádala, aby nám uvolnila cestu.
Poznala jsem jí totiž. V létě mě napadla, povalila na zem a škrtila. Také kvůli její feně, která tehdy byla puštěná z vodítka a napadla mou fenku. Já po té vzteklé hodila knížku, kterou jsem měla s sebou a zabránila tak rozvinutí rvačky. Bylo by to v pohodě.
Jenže té ženě se to nelíbilo a vrhla se na mě, povalila na zem a s vzteklým jekotem mě škrtila.
Nu a včera jsem opět stála proti ní.
Tentokrát začala být nepříčetná pro to, že jsem si dovolila jí tykat a ječela a ječela. Při tom se k nám začala s běsnící čubou přibližovat.
Varovala jsem jí, ať nás nechá na pokoji a jde pryč nebo že se budu bránit pepřovým sprejem. Ostatně, ten jsem si pořídila tehdy v létě kvůli ní.
Neslyšela, neviděla, ječela dál a když byla ode mě asi dva metry vrhla se na mě.
Já jí tedy při obraně stříkla do očí pepřák a čekala, že se zastaví a bude mít chvíli problém.
Nic takového se nestalo. Rozběsnila se ještě víc a šla po mě dál, jen tím pepřákem jsem jí od sebe udržela na dva metry.
Takže pokud si někdo myslíte, že obyčejný pepřák na chvíli eliminuje útočníka, tak nevěřte.
Šla za mnou stále nepříčetně ječící, až k domu. Pak zvonila na sousedy a vyzvídala kdo má černého psa v domě, až se to dozvěděla.
Zvonila na můj zvonek, až jsem po čtvrt hodině musela vyháknout sluchátko.
Pak jsem zavolal 158 a zjistila, že už sem jedou, že ona je zavolala také.
Pozvala jsem je nahoru a vysvětlila jim oč tu šlo. Mám svědkyni. Byli fajn, ale dělat prostě nic nemohli. Jen mi poradili, abych si koupila lepší pepřový sprej.
Dnes mě napadlo zavolat na policii a získat její jméno a adresu pro případný další konflikt, abych věděla koho mám nahlásit. Ona mé jméno a adresu od včera zná. Já jí znát nesmím.
Bylo mi to odmítnuto !
Nyní jsem ozbrojena stále tím nefungujícím pepřákem a čekám na lepší pepřový sprej, který jsem si včera večer objednala.
Nic jiného nemohu dělat, než se při případném dalším útoku začít bránit! Když to přeženu, zavřou mě a ne jí. Paradox co?
Takže vážení taková je dnes ochrana budoucích obětí psychopatů, kterých denně přibývá desítky.
Autor vandule, 06.03.2015
Přečteno 396x
Tipy 5
Poslední tipující: Nikytu, enigman, Jort, zelená víla
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí