takovej detail

takovej detail

Anotace: taková vypisovací

Někdy si říkám, jestli se nezaměřuju moc na detail.
To slovo je asi relativní a tak nějak souvisí se schopnostma, možnostma a asi taky dost pamětí.
Ta hlava...
Detail- teď mi detaily unikaj, protože nějak nevím, co jsem vlastně chtěl psát a to detail není. Tak často začínám tím, že vůbec detail definuju... a možná právě to je detail- nebo není? Tedy zaměření na detail. Definovat detail.
Definovat detail debilem. Debil definuje detail.
Demence.

No nic, možná nejde o detail, možná jde spíš o takovou tu vyváženost, vhodnost. Ve správné chvíli říct správnou věc, nebo aspoň napsat. Tak nějak, jo.
Jo, říkám si, ty úvahy co jsem tu (na literu) promazal: to je detail. Ale přišlo mi, že než jsem sesmolil důkaz Heronova vzorce, tak to detail nebyl. Na druhou stranu Heronův vzorec je pro většinu lidí životní detail. Ale zase pro někoho může být- ne zrovna podstatnou věcí, ale řekněme třeba základem pro další detaily...
Co to zase plácám?

Takže teorie: proč si (mimo jiné) lidi nerozumí. Protože se neshodnou na tom, co je detail. Protože se neshodnou na tom, co je samozřejmé. A taky na tom, co ví každý.
Plácání. Už skoro moc fráze.

K věci?
Je detail co nosíte za oblečení? No... přijde mi, že to tak víceméně beru. Přitom to je asi jedna z prvních věcí, kterých si všimnete. A někdy někdo někde u toho i zůstane.
-Hergot teď ten Avro Part nějak přidal - jak kdyby byl vrah v místnosti.
Nebo se do usouženého srdce osamělého umělce dala horečka. Taky si to představujete? Tmavá místnost nejspíš. Pije? Možná... Něčím se trápí... Nezakašlal někdo v publiku... a hlavně je Avro Part detail?

Přitom samozřejmě nesmíme zapomenout na vyváženost doplňků (tedy detailů) jako jsou: naušnice, kabelky, náramky, šátky, řetízky, kytičky do vlasů, rtěnky, řasenky, krémy- denní a noční- stíny, makeupy. To snad ani nejsou detaily.

denní a noční stíny

A raketové inženýrství. To jsem teda za detail většinu života považoval. Jen se vždycky snažím vzpomenout na vtip s John von Neumannem a raketama, kterej nikdy neřeknu správně, takže je to pak trapné, jako obvykle. Ale zas takovej detail to není, všechny ty družice (špionážní a s kabelovou televizí nebo meteodružice), člověk na Měsíci, žejo.

Dneska jsem se snažil rovnat složky a adresáře a soubory a přípony a tak, a měl jsem to udělat už dávno, jenže se mi nějak nechtělo. Byl to detail?
A když si vezmu kolik je to informací... Nedodal jsem, že se to z velký části týkalo diplomky. Dalo to práci, ale říkám si
- už tam zas někoho vražděj-
detail.
Nevím, co si říkám. Detail. Vkladné slovo. Na pomezí mezi prózou a asociační poezií? Rytmus básně? Detail.
Retail

18. 10. 0:19-- detail.
Tak lidi dotleskali...

https://www.youtube.com/watch?v=2DJUN2M3D-E

Autor ewon, 18.10.2015
Přečteno 370x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí