Dnes celý tatínek:-((

Dnes celý tatínek:-((

Anotace: Raději už ne, chci být slušný

Evropská unie dá Turecku tři miliardy eur ...., jééééé, že jsem ten počítač vůbec otevíral!!!, už tak jsem byl dost nasr.... , byl jsem totiž na poště, fronata až do prd..., jedno okénko otevřené a vedle mě vřištěl fracek, že bych ho snad prokop!!!.
Pak vyjdu z balíkem před poštu, tam nějaká krá.. se psem bez náhubku, pes jako kůň(nasr..., německej ovčák), že prej nemá rád krabice, a málem mě raf do nohy.
Před tím ještě v Lídlu, tam mi zase pro změnu spadnul jogurt na zem, u kasy mi chyběly čtyři koruny, samozřejmě již bylo namarkováno, no prostě večer, DEBIL, no, tak jdu na zprávy, snad se trošku zklidním.:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 12.11.2015
Přečteno 388x
Tipy 1
Poslední tipující: Dis-Con-Nect-Ted
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vítej na Literu, jo a díky za bodík.Víš, já jsem zde již asi pět let a píši většinou samé špatné zvěsti.Poslední dobou si se mnou nikdo nepíše, myslím tím do komentářů.Už mají těch mejch nesmyslnejch vyzí již dost, a já je i chápu.To jen abys věděl s kým máš tu čest.Snad bude již psát i něco jiného, no alespoň se o to pokusím :-).Nikdo si se mnou nechce psát, nikdo si se mnou nechce hrát :-( :-).Ale teď vážně, jseš na Literu, kde jsou lidičky, kteří podle mého umí opravdu pěkně a zajímavě psát, a tak si to tady užívej.

15.11.2015 09:38:24 | Jeněcovevzduchukrásného

známe všichni určitě...

13.11.2015 20:38:02 | Dis-Con-Nect-Ted

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí