Hračka

Hračka

Dnes jsem jel kolem velké stodoly.V té stodole měl obchodník veliký bazar, vetešnictví.Něco mi říkalo, zaparkuj a mrkni se dovnitř, třeba něco zajímavýho najdeš.
No, někdy se mi to fakt povede, a tentokrát jsem měl kliku.
Hned jak jsem tam vlezl, a v prvním zaprášeným regálu jsem zmerčil maďarskou mechanickou hračku, takovou vesmírnou loď na plochou baterii, kterou mi táta, když mi bylo pět let, koupil právě v Maďarsku.

Byl jsem nadšený a doma ještě více, když po vložení baterie, se ta padesát let stará hračka rozjela, narážela do zdi a hned se automaticky odrazila kapánek do zadu, a zase jela do předu.Bomba!!, a navíc jí na kabince blikala mini žárovička:-).Ještě, že jsem tam zastavil, ona ta hračka asi fakt čekala na mě.

No, a takhle se již bavím víc nežli pět let, pomáhá mi to totiž smířit se s tím, co nás asi čeká.Užívat si života, dokud je jakž takž klid.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 08.01.2016
Přečteno 349x
Tipy 6
Poslední tipující: básněnka, Amonasr, bogen, Helen Zaurak, ewon
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozumím...ten klid v sobě je úžasnej

09.01.2016 13:19:35 | básněnka

Češtinu fakt moc neovládám, to jsi si již asi všimla:-), ale mám prý zase i jiné schopnosti, z kterých mi však někdy leze až mráz po zádech.Takže ty chmury zaháním stavěním lodí, sbíráním starých hraček a i angličáků:-)

10.01.2016 09:58:24 | Jeněcovevzduchukrásného

taky mám tu slabost brouzdat vetešnictvím.... ale ten pásák ne a ne najít.

08.01.2016 21:49:24 | gabkin

Chce to trpělivost, a taky kapku štěstíčka:-).Jo, mrkni na starehracky.cz
a možná, že budeš mít zrovna kliku.

10.01.2016 09:52:11 | Jeněcovevzduchukrásného

chtěl jsem říct, že jsem rád, že komentuju něco nepolitického...
Ale ta pointa. :-)

08.01.2016 20:15:28 | ewon

Dobře, dnes napíši povídku, jak jsme malovali šlapkám garsonku:-)

10.01.2016 10:01:01 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí