zdolání IKEI

zdolání IKEI

Anotace: pokus o humor... s politickou vsuvkou na konci

zdolání IKEI  (1. 3. 2016)
(aneb zápisky kantýnovýho horolezce)

Té mínus tři hodiny. Unavený, nevyspalý, hladový, intelektuálně vysosaný. Nutnost se vypravit: Boty, batoh čepice a bus. Cesta, sťuk na Florenci s bejbíkem. Cíl je jasný: Černý mošt.

Počasí: zataženo, mírný vítr, 3.5 cm sněhu, 20.5 lidu v Ikea busu - bude to boj! Tajná akce, na fejsu IKEI akce slev na žrádlo do 6. 3. - do té doby musíme vrchol zdolat!

základní tábor: ještě máme koule (2 x 39 Kč + další)
já zeleninové koule, hranolky; bejbík švédské koule, hranolky. Postupujeme sebejistě, až neopatrně zapíjíme 19 Kč nekonečnou limčou. Bejbík sebejistě zdolává převislý ledovec v podobě nugátové dezertové stěny.

I. výškový tábor: losové (2 x 39 Kč)
a) s fazolema a b) s bramborama a fazolema. Jde to ale dostavují se známky únavy. Zachvacujeme záchvat paniky: nedojdu do II. výškového tábora! Bejbík mě podpírá a tlačí vpřed.

II. výškový tábor: hovězí burger s grilovanou zeleninou (39 Kč)
Zdoláváme napůl. S přehledem jsem ukončil i když mám pocit, že v nízkém tlaku mi prasknou vnitřnosti.

pod vrcholem: kafe
Bejbík kafe odmítá i s třemi cukry a dvěma mlíčky. Já dopíjím, to zas budu zběsile komentovat!! Uvažuju, jestli má být kafe tak kyselé. Jsme na vrcholu!
Nelehký výstup si vybírá krutou daň: nehledě na omzrliny, bejbík nedokáže dopnout kabát.

Hřebenový přechod se jménem "pohár po jídle" odmítám jako hazardování s vlastním životem. A navrhuju tedy:

rozvážný sestup do přízemí nákupáku,

kde nám švédští horalové pokojně nabízejí (a my příjímáme):

utěrku
drbací kartáček ... na nádobí
a váleček na prach na saku
a šest sladkých koulí

U nábytku, který si snadno zkompletujete sami mě chytá post-horská nemoc, kdy citím, že se lososová omáčka pustila do ostrého střetu s omáčkou od burgeru.
Úzkostně hledím k billboardu u zastávky busu:

vezmou mě IKEÁCI k sobě do týmu?

... když na daních IKEA ušetřila miliardu eur za šest let, protože je charitativní společnost?

http://denikreferendum.cz/clanek/22310-jak-se-ikea-vyhyba-placeni-dani

Autor ewon, 02.03.2016
Přečteno 384x
Tipy 7
Poslední tipující: AndreaM, Amonasr, enigman, hanele m., Libby New
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vezmou, ale za tenhle článek nepochválej, jsou trochu chladný, sever...:-)

02.03.2016 11:28:22 | xlps

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí