Mých deset "Proč?"

Mých deset "Proč?"

Anotace: mohlo by jich být i dvacet

1. Proč mám všude víčka od voňavek a voňavky pryč? Prostě dám víčko na voňavku a je pryč a pak ho někde najdu. Ale už je k ničemu.

 

2. Proč vždycky zakopnu o spáru mezi dlaždičkama? Stává se to vůbec někomu?

 

3. Proč se bojím hmyzu a zvířat, když je miluji a i kvůli rybence ve sprcháči se omezim, hlavně, aby neumřela? A ona "ta blbka" se stejně vrátí a utopí se, když už si jí nevšimnu.

 

4. Proč když zavřu oči, ocitám se v jiných světech a životech a ráno mám pocit, že jsem nespala, ale cestovala?

 

5. Proč věci chápu rychleji než někteří lidé? Je to těžké být trpělivá a čekat.

 

6. Proč je na Zemi lež? Protože má krátké nohy a ještě neutekla?

 

7. Proč je tak těžké ukázat druhým pravdu o tom, kdo jsme? Je to snad ze strachu, že nedostaneme trochu lásky? Proč nekomunikujeme upřímně? Byli bychom svobodní.

 

8. Proč jsou slova tak omezená a nedokážou říct, co člověk potřebuje vyjádřit?

 

9. Proč se naše ovoce veze pryč a z "pryč" se dováží jiné? Nezdálo by se divné vyměňovat si se sousedem ty samé ponožky?

 

10. Proč někteří věří v to, co nevidí a jiní nevěří tomu, co je zřetelné na první pohled?

 

 

A jaká jsou ta vaše "Proč?"

Autor Marsinka, 14.07.2016
Přečteno 360x
Tipy 5
Poslední tipující: Forewer1304, Nikita44, Lighter, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

odpověďi možná nalezneme v chvostu neviditelně prolétnuvší duhové komety..:-D* ST*

14.07.2016 06:50:14 | Frr

Možná :) Děkuji.

14.07.2016 08:41:04 | Marsinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí