Dnešní zážitek

Dnešní zážitek

Anotace: ..jen takový raportík..

Dnešní den bylo potřeba ve městě něco zařídit a protože pejsek chtěl jít taky ven, tak šel s námi. Když jsme se vraceli z obchodu k autu, tak kousek od nás parkovala stará škodovka, myslím felicie a z ní vystoupili tři příznivci HARE KRIŠNA v tom klasickém oranžovém obleku a jeden byl v bílém - což vypadalo jako by měl kolem těla prostěradlo až ke kotníkům a přes to ještě obyčejné bílé tričko. Vlasy téměř vyholené a dva měli nad nosem namalovaný bílý nebo světle žlutý proužek. Už jsem je tady neviděla několik let. Hned zpozorovali, že se na ně dívám, tak pozdravili a nabídli mi knihy, které k nám přijeli prodávat. Já jen poděkovala, protože bych si stejně nic nemohla koupit, doma totiž na nové knihy už dlouho nemáme místo. Později jsem pak jednoho viděla nabízet knihy na náměstí. Ale nevím jestli něco prodali, protože taška na kolečkách, ve které měli náklad uložený vypadala pořád hodně plná.

Když jsme vše vyřídili, tak ještě pejsek si zaslouži pořádné proběhnutí. Naše další cesta vedla tedy k rybníku a k řece Bečvě, kde byl příjemný chládek pod stromy. Já měla štěstí a po hodně dlouhé době jsem našla čtyřlístek. Což mě potěšilo.

Ke čtyřlístku a vícelístku se vztahuje docela hezká říkanka:

Čtyř-listý = hoch jistý
pěti = děti, šesti = štěstí.

Den je ještě i teď odpoledne docela horký, myslím, že by byl příjemný lehký deštík, ale asi nic takového se nedá čekat, protože je jen pár mráčků na obloze.

Autor Jarka, 21.07.2016
Přečteno 422x
Tipy 1
Poslední tipující: Fany
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-) . . když jsem byla malá, našla jsem na jednom místě /a nikomu jsem o něm tenkrát neřekla :-)/ sedmi, osmi a devíti - lístek, nevíš, co to znamená :-)?

21.07.2016 16:10:05 | Fany

Nevím, ale taky by mě to zajímalo. Kdyby někdo věděl, tak třeba nám to tu napíše.♥

21.07.2016 16:23:20 | Jarka

:-), třeba jo :-), hezké odpoledne Jarko :-)

21.07.2016 16:25:10 | Fany

Mám momentální nápad jak by to mohlo pokračovat: sedmi = obejmi, osmi = zamávej mi, devíti = napíši Ti... dál už mě nic nenapadá.☺

21.07.2016 16:29:12 | Jarka

:-)

21.07.2016 16:32:19 | Fany

třeba - devíti - pozor, štěstí uletí ti :-)

21.07.2016 16:31:17 | Fany

I to by bylo možné. Našla jsem nějaké zajímavosti, tady je odkaz:http://www.sperkyluneta.cz/index.php?fc=module&module=smartblog&id_post=101&controller=details

21.07.2016 16:56:27 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí