Vzpomínka na Elegantní Dámu

Vzpomínka na Elegantní Dámu

Anotace: Smrt je nový začátek.

 

Zemřela, na nebe vstupuje důležitá osoba mého dětství. Má přísná paní učitelka výtvarky na základní umělecké škole. Tato žena mě ve vývoji ovlivnila. Od útlého dětství pohled jiný ukazovala, vzhlížela má očka k ní a vzhlíží do dnešních chvil a vzhlížet k nebesům budou dále. Můj vzor, vždy přála si mít aspoň špetku její moudrosti a kreativní mysli. Fascinoval mě její dlouhý vlas, co barvený na černo měla, vždy v úhledném zamotanci nosívala, táto elegantní dáma. Smutno je mi, srdce pláče, ševelí. Ona vyvíjela mou dětskou dušičku s jemností a lehkostí, díky ní výtvarnem se zaobírám a plně žiju v jeho srdci.

 

Vzpomínka, jež ji potěšila a ráda mi ji opakovala: „Já ani nevěděla, že umím tak krásně malovat“ řekla dívenka a v  ruce svíjela linorytový tisk. Jak paní učitelku potěšila.

 

Dozvěděla se neradostnou zprávu v Brněnských ulicích. Sedím v kavárně Atlas, kde začátky slamu prožívala jak radostná a plná lidí tato místnost byla, teď jen já s jasmínovým čajem a vzpomínkou na báječnou bytost v mém srdci skrytou.

 

Slzy stékají, při psaní a vzpomínkách na ženu tak objemných rozpětí, její duše důstojná a kouzelná. Ach přes okenici koukám skrze holou korunu stromů na první hvězdu na nebi. Zdravím vás a přeji magickou pouť mezi galaxiemi. Vděčím vám…

 

Zítra na cestu s milovanými lidmi vás vyšleme a doprovodíme.

 

Svíjím se v pláči beznaděje, neutuchající pramen slz stéká.

 

+++

 

Od narození směřujeme ke smrti. Smrt je nový začátek. Narození v jiné dimenzi. 
Od narození směřujeme ke smrti. Smrt je nový začátek. Narození v jiné dimenzi.
Od narození směřujeme ke smrti. Smrt je nový začátek. Narození v jiné dimenzi.
Od narození směřujeme ke smrti. Smrt je nový začátek. Narození v jiné dimenzi.

 

Nekončící tok života.

Autor MiMiKa, 19.01.2017
Přečteno 354x
Tipy 1
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já teda radši mířím jinam...

20.01.2017 07:51:08 | enigman

To je konstatování reality, je dobre se k smrti postavit a nastavit dobrym pohledem, vsechny nas ceka nikdo ji neunikne. (: Ale každý na ni jinak koukáme a to je dobře.

20.01.2017 08:49:35 | MiMiKa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí