O přírodě

O přírodě

Anotace: Řežeme si pod sebou větev

Lidé se chovají k přírodě tak jako dozorci v koncentrácích.
Mlátí ji hlava nehlava, škrtí jí pod krkem, prostě se k ní chovají odporně.
Příroda je však i přesto vše Velmi silná a nenechá se do nekonečna od lidí mrskat, jednou řekne A Dost!!
a pak přijde DEN POTÉ.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 05.02.2019
Přečteno 315x
Tipy 10
Poslední tipující: Jort, Iva Husárková, Frr, Lighter, Amonasr
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tyjo, naprostá pravda...

07.02.2019 15:40:01 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Naprosto souhlasím, ale...Na pováženou je už náš "vsugerovaný" postoj k přírodě jako něco z čeho jsme se prý vyčlenili. My už nepatříme do přírody? :-)

Dále je bohužel známo, že "úspěch civilizace lidské" neboli pokrok=rychlý rozvoj je založen na úspěšném plundrování přírodních zdrojů, takže vlastně postoji "bojujeme proti přírodě". Tak (neekologicky) jsme vychováváni.

Navíc naše "společenské tzv.etické postoje" neboli principy, zákony či pravidla chování příliš často téměř až odporují přírodním zákonům, neumíme a hlavně nechceme podle nich žít, nejsme tradičně přírodní tvorové, jsme přímo moderně antipřírodní, technologií si raději vytváříme umělý svět.

Jednoduše řečeno, přírodu jako druh (typicky paraziticky)milujeme/nenávidíme zároveň, máme k ní ve všem rozporuplný postoj. Zdravím ostatní ekology. :-)

ps: k názvu: My jsme lepší! K čemu řezat větev po větvi, když můžeme pokácet celý strom? (typicky rozumný postoj) :-))

05.02.2019 16:35:07 | Lighter

Ano, souhlas co píšeš.Problém je navíc ještě v tom, že nás je čím dál více, a tím je na světě ještě větší nepořádek:-(.V sedmdesátých letech nás lidí bylo cirka tři miliardy a dnes kolem sedmi!Takže se obávám, že destrukce naší planetky bude uspíšena:-(.Lidský egoismus graduje a lidská chamtivost nezná hranic.Nebude muset být možná ani válka a lidem se to vše i tak v brzku vrátí v podobě mrazu, nesnesitelných veder, povodní .... .V Bille již prodávají pouze papírové tašky, což je jistě dobrý počin, ale je to kapička v moři.No, snad si lidé a hlavně ti co rozhodují, ještě včas uvědomí, že takhle nezodpovědně to do nekonečna nepůjde.

06.02.2019 16:50:54 | Jeněcovevzduchukrásného

Lidé jsou příliš blbí, aby si něco uvědomili. :-) Ani si nemyslí, že je přelidněno, mají většinou bláhovou představu, že jsme už tak vědecky a technologicky vyspělí, že vše zvládneme. Mýtus o neomezeném a věčném růstu! Smrdí to falešně nezdravým optimismem. Zásadně nevěří kritikům, pronaivně si sugerují pozitivismus.

07.02.2019 11:27:53 | Lighter

Máš pravdu, a já jen dodám, že lidi jsou čím dál, tím víc sobci, no a z toho to vše pramení.Je mi smutno a zároveň se pěkně naštvu, když při hledání hub v krásném lese nalézám nepořádek, petlahve, a tak.Kdyby byly petlahve vratné,
jistě by se nevyhazovaly.

07.02.2019 15:56:07 | Jeněcovevzduchukrásného

Já, když jsem na výletě v přírodě, kde to neznám, tak podle odpadků kolem cest určuji, kam jít dál. Když jich přibývá, tak se blíží nějaká obec nebo lidská obydlí! Naprosto spolehlivě...:-)) Ne, moc k smíchu to není.

07.02.2019 20:56:11 | Lighter

es comt der tag !!!!!:-D* :-)**

05.02.2019 16:21:41 | Frr

Na tierlich:-(.:-)

06.02.2019 16:54:23 | Jeněcovevzduchukrásného

Příroda si s lidským druhem jen hraje než ho nahradí jiným, zdá se že ji už začínáme nudit a tak je už fakt nasraná, což je vidět. A pak nějakej blb řekne že příroda je tu pro naše využití všeho.. Blb je blb :)
Protože jen blb si může odřezat větev pod sebou, když dole čeká hladovějící lev

06.02.2019 10:19:30 | xoxoxo

Tak tak, a Nenažraných a sobeckých Blbů navíc rychle přibývá:-(

06.02.2019 16:58:01 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí