Ten, kdo má otevřené srdce

Ten, kdo má otevřené srdce

Ten, kdo má otevřené srdce

Drahý příteli,ještě nemáš jméno ale já vím, že se potkáme. Chodíš po světě a ani jeden netušíme,že budeme opravdoví přátelé. Nevím jak budeš vypadat, kde budeš žít a kolik ti bude let, ale vím že budeš upřímný a s dobrým srdcem.

Drahý příteli, mám veliké tajemství a chtěla bych Ti ho svěřit. Vůbec netuším, kdy se mi objevíš v životě, ale chci Ti toho tolik povědět. Hlavně o lásce.

Drahý příteli, jsou chvíle, kdy nemám chuť žít. Kdy bolí každý nádech a jediné, co je mi útěchou, jsou stromy a jejich listí. Také mlčí, nemají hlas a nechávají na sobě dopustit spoustu zlého. Od lidí.

Drahý příteli, mám velikou radost a přeji si jí s Tebou sdílet. Sním o tom, že mě podpoříš a budeš se smát se mnou.

Drahý příteli, mám pocit, že mě nikdo nemá rád. Nebo spíš...nikomu to nedokážu věřit, protože nemám ráda sama sebe. Vím, že bys mi řekl: to není pravda. Nedopustil bys, abych si ubližovala. Abych se řezala do rukou a vyčítala si svou existenci.

Drahý příteli, dnes večer pláču, hledám v telefonu Tvé číslo ale neexistuje. Odstěhovala jsem se ze svého domova do neznámého města a je mi smutno. Vím, že bys mi předal pozitivní energii.

Drahý příteli, mám chuť vše vzdát. Vím, že Ty bys mě obejmul a já ucítila dotek Tvého dobrého srdce. A pak mi napíšeš motivační slova a mně bude líp.

Drahý příteli,těším se, až mi budeš vyprávět svůj příběh, proč jsi takový jaký jsi, co máš rád a o čem sníš. Těším se, až budu prožívat s Tebou všechny Tvé pády a radosti.

Drahý příteli, plním si svůj sen a podniknu velkou cestu přes oceán. Jsi první, za kým chci běžet a říct Ti takovou novinu. Jenže neexistuješ a tak Ti píšu dopis, který nikdy nebude doručen. Zůstane ležet na dně skříně.

Drahá...
Autor ev.said, 01.08.2019
Přečteno 321x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Drahocenná! Vy jste nádherná bytost.... Máte tolik Svtla...

01.08.2019 14:16:28 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Evi teď už to není vtipné. Nebo dílo nedovedeš správně vložit? Přece nemusíš fontem hýbat a text se zalomí sám dobře.

01.08.2019 13:51:34 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí