Koronavir II

Koronavir II

Anotace: Pokračování Koronavir z 22.3.

Dnes v 18:25 ministerstvo zdravotnictví uvedlo počet nakažených 3 137 osob.
To je tak nepravděpodobně malé číslo, že jsem ztratil veškerou zbylou důvěru v oficiálně uváděné cifry. Asi si je jen vymýšlejí. Počkám do půlnoci, zítra se rozhodnu, co s touto předpovědí dál. Snad třeba uvedou, že se spletli o 500.

Autor Zasr. romantik, 31.03.2020
Přečteno 304x
Tipy 4
Poslední tipující: JC senior, Lighter, jenommarie
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

věř čí nevěř, víc či méně...
nepomůže ani hašiš
číslo - hrách na prázdné stěně,
číslem viry nezastrašíš
**

03.04.2020 18:03:15 | JC senior

Jiří, věřím vždy odborníkům, když mají shodný názor se mnou. Jinak jsou to diletanti: :-)) To je trochu nadsázka, ale jen malá.

Zde je totiž možné všechno, zvláště v našem státě. Banda hystericky reagujících politiků bez vidiny razantních a zásadních rozhodnutí mne děsí už dlouho. Například odpuštění záloh na odvody je sranda pro malé pepíky, ti větší, pokud přežijí koronavir, se vrátí z nemocnice a je tu vyúčtování za celý rok. Na účtu nula nebo hluboký mínus, nakonec takhle postižený ztratí chuť na cokoli.
Zaplať Bůh, mám důchod, ale co tihle nešťastníci, co na nás, důchodce, budou muset vydělávat?
A politici, když jim budou scházet prachy, bez rozpaků šáhnou i na důchody. Nedělám si iluze.

03.04.2020 18:29:47 | Zasr. romantik

Abych vyrovnal krok s MZČR, budu do odvolání dávat čísla nakažených každý den po půlnoci, tak se nebudou snad tolik čísla lišit.

A ještě malá otázečka s lehoučkou špičkou: Nevíte, proč máme Ministerstvo zdravotnictví České republiky a ne Ministerstvo zdraví? O co jim, herdek, jde víc?

Tento příspěvek jsem odsunul na Koronavir, kam patří.

01.04.2020 18:50:56 | Zasr. romantik

Oficiální statistiky nemá cenu přehnaně sledovat, násobně více lidí(dle odborníků tak 10x) ten vir má taky se slabými příznaky a nikam to nehlásí, nebo o tom ani neví...

A protože se "jak zvládnout nákazu" stalo politickým cílem, "ukázat jak jsme schopní a volitelní" politickým bojem, tak se dá očekávat, že mnoho států bude upravovat čísla k "ideálnímu-předpokládanému stavu"...:-)

01.04.2020 12:44:27 | Lighter

Souhlasím s Tebou, jen ve svém životě jsem se setkal s nejedním odborníkem. Jejich předpovědi byly často v rozmezí +-50% i víc. O to víc si cením kvalifikovaný odhad. Říkali jsme tomu: "Zkušené oko dlouholetého pracovníka"
a měli jsme na mysli vrátného (vrátnou) výzkumného ústavu. :-))

01.04.2020 17:39:18 | Zasr. romantik

Vždyť tomu tak bylo: vrátný toho věděl o všem víc než ředitel! :-))

01.04.2020 19:12:48 | Lighter

Je 18:55 hod a ministerstvo zpřesňuje svůj počet nakažených na 3238.
To je za cca 30 min 101 nakažených. Ještě pochybujete, že si někdo tahá čísla z paty?

31.03.2020 18:56:54 | Zasr. romantik

závisí jak rychle to kam napíšou.

https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19

koukám tady na ten graf, a den dozadu se to číslo nemění. To co nevím je, kolik je nakažených, kteří nejsou testování - hodně. :-)

31.03.2020 20:45:08 | ewon

No je to zvláštní ;-)

31.03.2020 19:29:08 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí