Práce ve zdravotnictví je celkově náročná

Práce ve zdravotnictví je celkově náročná

Anotace: Pracoval jsem cirka dva roky v domově seniorů a to na oddělení s tak zvaným zvláštním režimem.Tak sedmdesát procent z těchto pacientů bylo stále ležících a to i po silničních nehodách a jiných úrazech.

Pan X měl mněl problém, že byl celý nehybný.Měl hybnou akorát jednu ruku,
tak že se nemusel krmit.Další co mu šlo bylo jeho trávení.Při výměně suchých

plen měl skoro vždy stolici tak akorát, ani řídkou, ani tvrdou.

Oproti pánovi co ležel o dva pokoje dále měl tedy vyměšování ideální.
Ten druhý pacient, klient, měl velmi často stolici tak tvrdou, že se mu musela doslova vyšťourávat z konečníku.
Bylo mi ho líto, měl časté bolení břicha a byl většinou velmi nafouklej.
Měl tedy časté zácpy a při pravidelných výměnách suchých plen mu často z konečníku trčela tvrdá stolice.Zde jsem ho často povzbuzoval,
tak tlačte, pořádně zatlačte! a hele, další tvrdá šiška byla venku.
Vždy po této úspěšné akci byl pan X veselejší a dokonce z něj vypadl i úsměv.
Zjevně se mu vždy hodně ulevilo a já za to byl rád.
No a jestli Vás zajímá jak se mu tento úraz stal, tak ho na přechodu pro chodce
paradoxně srazilo policejní auto.Při této nehodě to tehdy odnesla hlavně hlava, takže k tomu všemu tento pán nemohl ani mluvit a to mu bylo teprve šedesát.
Když je člověk zcela nehybnej, tak potřebuje hlavně tři věci a to, najíst se,
vyměnit pleny a dvakrát týdně se vykoupat.

Po svém dlouholetém podnikání, ale i při něm, jsem měl často pocit, že bych rád dělal něco užitečnějšího a to konkrétně někde v nemocnici.
Jednoho dne jsem potkal známého, který měl sestru a ta pracovala jako zdravotní sestra v uvedeném domově pro seniory.No a právě tehdy tam potřebovali novou pracovní sílu a bylo to.No a teď z odstupem času vím, že to byla nejzáslužnější práce kterou jsem kdy vykonával.Dělal jsem tam dva roky a opravdu stačilo, déle bych to již nedával.Na tuhle práci jsou přeci jenom ideálnější ženský a myslím, že i více vydrží, no a i přesto, že jsem v tomto ženském kolektivu narazil i na pěkné mrchy, tak nelituji, že jsem do toho tehdy šel.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 14.04.2020
Přečteno 222x
Tipy 3
Poslední tipující: Amonasr, Básník Karel
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí