Manipulace

Manipulace

Anotace: Inklinace k přijetí cizího názoru?!?!?!

.Manipulace.
Velké procento lidí je manipulovatelné, i když si to třeba ani nemyslí.
Současný stav je toho jasným důkazem.
Schopnost přesvědčit davy vzdání se svobody, úspor, práce, zábavy, vzdělání je až děsivé.
To, že nebyly zpočátku potřebné zdravotní pomůcky je možná pravdivé.
Ale to, že celou tuto anabázi kdosi za pomoci médií řídí, je do očí bijící.
Je nutné hledat příčiny, důsledky a profitenty.
Ty za tím vším nejspíš budou.
Ovládají skoro celý svět.
Zřejmě nedokáží manipulovat s méně informovanou a gramotnou částí populace.
Vždyť tato je jen minimálně, zda-li vůbec chráněna.
A přičítám tedy tomu, minimální šíření viru v Africe, přes množství obyvatel kontinentu.
Příkladná manipulace panuje u dopravních nehod a počtu mrtvých.
Většina lidí je soustavně utvrzována informacemi o každé nehodě se smrtelnými následky.
Realita je přitom zcela opačná.
I přez obrovský nárůst automobilismu a ujeté vzdálenosti se počty mrtvých snižují!!!
Pokrok zastavit nejde.
Ale jde.
Celé mi to připadá jako příprava na válku.
Ale bude to zřejmě jiný typ než si myslíme.
Bude to kybernetická a informační.
Přiznám se, že z hrůzou zjišťuji, jak snadno dokáži ztratit úsudek, za což se následně stydím.
Jsem pak davem, společností veden k dobrovolnému přijmutí podivných pravidel.
Tyto události možná jsou jen na zkoušku.
Ale přitom otřásly s ekonomikou a počty nezaměstnaných celého světa.
Je to divné, tak kde je ta pravda?!


Autor umělec2, 17.06.2020
Přečteno 241x
Tipy 1
Poslední tipující: zelená víla
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kde je pravda vyplyne... souboj farmaceutických firem a politiky..
velká mediální mela... a co mě nejvíc děsí je strach, rozšířený všude...
a také to, jak se strachem se výborně manipuluje...

21.06.2020 00:47:01 | zelená víla

"Je to divné, tak kde je ta pravda?!"
--
Polední a podvečerní manipulaci s rozkazem "K lizu" i od manželky akceptuji.
Čímž zbývá už jen slovenskej chachar:"Když je valcha u starýho Růžičky, tak jsou vcelku na nic všecky řečičky..."

17.06.2020 09:41:05 | Lesan

No tak tedy kde se ona nachází?

17.06.2020 20:11:30 | umělec2

Výraz "pravda" je pochopitelně relativní a vágní pojem.
Ale v textu se mluví o manipulaci a nemluví kontra o případných nízkých lidských vlastnostech. Například nechuť (submisivita) řešit svoje bytí, lenost, chamtivost, apatie. Ty jsou hnacím motorem manipulátora.
Lze se vyhnout tomuto zápasu. Stačí mít trumfy v ruce, tedy silnější argumenty.
-
Když máte na vlastním dvorku bordel, sežerou vás krysy. Zrovna se mi vybavuje film "Král krysa". Naprosto významově famózní závěrečná scéna, kdy britský paragán vstoupí do zajateckého lágru s jediným uvažujícím vězněm. Ti ostatní rezignovali na vše.

18.06.2020 08:57:08 | Lesan

Král krysa, motýlek...Díky za zastavení a komentář

18.06.2020 09:59:52 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí