Regresní terapie

Regresní terapie

Jsou věci mezi nebem a zemí, které nejsou lehké racionálně vysvětlit.
Znal jsem jednoho mladíka, kterému budu říkat třeba Karel.Nechci použít ani jeho jméno, natož pak příjmení, jelikož se mi cirka před deseti roky svěřil se svým
těžko pochopitelným problémem a s jeho prožitkem, který zažil při regresivní terapii.Co je regresivní, hlubinná regresivní terapie se dá zjistit na internetu,
ale není nad to, když vám prožitek z takovéto regrese vypráví přímo člověk, který jí prošel, který ji zažil.

S Karlem jsem se znal osm let a často jsme se vídali.Mě tehdy bylo kolem čtyřiceti a jemu kolem dvaceti.Byl velmi spolehlivý, pragmatický a duchovní věci ho nijak nebraly.Ale i přesto jsme se na téma víry čas od času dostali.Byl ateista, který co neviděl a na co si nemohl sáhnout, tomu nevěřil, že může existovat.Tehdy mě bral tak nějak jako svého staršího bráchu, no a jednoho dne se mi svěřil s velmi soukromou záležitostí.
Tehdy měl auto, novou Hondu a byl vůbec fanda do aut jako takových.
Tak tedy, jednoho dne ke mě přijel domu s tím, že by mi rád něco řekl.Jel autem a řidič ve Škodě 120 ho mírně ťukl do nárazníku.Neudělal mu větší škodu, v podstatě prý žádnou a tak se po pár nadávkách rozešli.
To se prý stalo asi v šest večer a on pak přijel domů s tím, že se bude dívat na film Stalingrad.No a pak mi řekl toto.
Honzo, víš jak jsem viděl ten film(je to celkem drsný válečný film)tak se ve mě jakoby probudila ohromná zlost na toho chlápka s tou Škodovkou, no a pak jsem tak kolem půl noci sedl do auta, vzal jsem si velký masivní šroubovák, a vyjel přes přes půl Prahy, tam, kde dotyčný při té naší mírné kolizi zaparkoval.
Pak jsem mu ve velkém hněvu probodal všechny kola, a pár ran jsem zasadil do bočních dveří.
Celou dobu jsem mlčel a pozorně ho poslouchal.Byl z toho evidentně vyvedený z míry a sám přiznal, že to co provedl bylo neúměrné.

Jelikož jsem ho znal dost dobře, jeho vyprávění mě dost znepokojilo.Bylo vidět,
že ho to co proved hodně vzalo, a že to neměl vůbec pod kontrolou.Byl to typ kliďase a nikdy jsem na něm nezapostřehl sebemenší agresy.
No, a tak mu opatrně říkám, Karle, budu upřímný, možná, že by jsi se měl poradit s nějakým psychologem.Vůbec ho to neurazilo a ani nikterak nepopudilo.

No, víš, mě se stala ještě jedna taková věc.V práci mě jeden člověk urazil, no a já jsem mu na oplátku nic tak hrubého neodvětil a on po mě pak vztekle hodil toho právě u mě koupeného hamburgera, no a tak jsem na něho vyběhl a zmlátil jsem ho.
To mě už zamrazilo.Bylo mi ho, ale nějak líto, jelikož jsem z toho všeho co mi vyprávěl měl pocit, že se ho jednoduše řečeno zmocnil démon zla.
Chtěl jsem mu nějak pomoct, když jsem viděl jak je z toho nešťastný, ale nevěděl jsem jak.

Když jsme se pak asi za tři dny opět setkali, navrhl jsem mu, aby si zkusil něco přečíst o regresní terapii.No a netrvalo dlouho a Karel cirka do týdne tuto regresní terapii podstoupil.
Když ke mě zase přišel k nám domů, tak už byl po této regresy a bylo vidět jak by mě to chtěl všechno povyprávět.
Velmi dobře věděl, že jsem duchovně založený člověk, navíc mě i dlouze znal
a jasně viděl i můj upřímný zájem o tom, co v tomto změněném stavu prožíval.

Tak vyprávěj, jak to do detailu probíhalo, fakt jsem na to hodně zvědavej.
Víš, kdyby mi to co jsem prožíval v té regresy někdo něco takového vyprávěl, že zažiji, tak bych si myslel, že se asi totálně zbláznil.No a tak začal vyprávět a já ho ze zaujetím poslouchal.

Přišel jsem k tomu chlápkovi a on mě v klidu vše vysvětlil co se týká té regrese.Pak mě vybídl, abych si v křesle usadil co nejpohodlněji a zavřel oči.
Pak se mě zeptal, co vnímám za svůj největší problém, ale před tím jsem se mu svěřil co mě trápí a co jsem konkrétně zažil, konkrétně co se týkalo toho kupujícího co po mě tenkrát hodil ten hamburger a já ho tehdy za to zmlátil.
Pak padlo ještě několik a několik otázek a náhle mi říká.

Pane, představte si toho mladíka co si od vás koupil ten hamburger jak stojí zády k vám, a pak si představte, že má na zádech zip.Ten zip rozepněte a vejděte do jeho těla.No, a co bylo dál, tázal jsem se?
Honzo, kdybych to nezažil na vlasti kůži, a někdo mi to vyprávěl, tak mu z toho neuvěřím ani slovo.Jasně, chápu, pokračuj.
Předemnou se v Reálu objevil ten kluk se zipem na zádech, a já do něj Vešel.
A co dál? Jak říkám, když jsem do něj vešel, tak jsem JEHO očima viděl sám sebe
jak stojím ve stánku s hamburgeri a jak jsem velmi arogantní a velmi sprostý.
No a co si o tom myslíš teď, byl jsi tehdy v právu ty a nebo on.
No, celý jsem to přehodnotil.Tak jak sem si původně myslel, že jsem v právu já, tak po této zkušenosti v jeho těle, jsem došel k závěru, že v právu byl tehdy jednoznačně on, a já od samého začátku našeho konfliktu vše započal svojí arogancí a hulvátstvím.Když tedy po mě hodil toho hamburgera, tak jsem si to opravdu zasloužil.




Napsal jsem skutečný příběh o mladém muži, který prošel regresí a o jeho prožitcích.
Mám však ještě jeden příběh, kdy se Karel dostal v regresy až do prenatálního stavu, ten, pokud se toho dožiji:-), napíši příště.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 19.07.2020
Přečteno 193x
Tipy 3
Poslední tipující: Rozmarýna, Krahujec, šerý
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí