Rozhovor se smrťákem, no, jak jinak, že

Rozhovor se smrťákem, no, jak jinak, že

Anotace: Tento příběh mi vyprávěla jedna pejsařka u nás v ulici, když jsem byl vyvenčit našeho Beníčka.

Není válka, myslím třetí světová, a toho jsem se i často obával.Máš strach?
z čeho smrťáčku?Z kovidu, z války přece.
Už ne, už jsem otrnul, už mě jen tak nezastrašíš.
A roušku nosíš?Nosím, jak přikážou, tak nosím.Děláš dobře, nepodceňuješ mě, a to mě těší, že si ze mě blázny netropíš.
A nejen, že nosím roušku, ale také se vyhýbám negativním zprávám všeho druhu.
To ti schvaluji, bát se a pak ještě hnedka zemřít, to není nic moc.
Víš, já bych smrťáčku nejraději odešel s úsměvem na rtech.Třeba tak, že by mi někdo vyprávěl skvělej vtip a ty jsi sekl kosou zrovna když se řechtám a hotovo.

Povím vám jeden skutečný příběh.
Žil na Barrandově kousek od nás jeden velmi zdravý muž.Večer u televize si často házel do pusy s chutí oříšky.Manželka mu několikrát říkala, jez je normálně, ale on se prý vždy jen pousmál.No a po nějakých letech mu při vhazování oříšků, oříšek vletěl do koláčové dírky, prostě mu zaskočilo.Začal se dusit, manželka mu bušila do zad nejvíce jak mohla, válel se po zemi a vypadalo to s ním Velmi špatně.
Nakonec měl štěstí, oříšek se uvolnil a on se pomalu, ale jistě, začal plynule rozdýchávat.No, a co bylo dál?

Manželka šla celá šťastná do kuchyně a po chvíli nakoukla do obýváku.
Její letitý a milovaný manžel si opět vhazoval oříšky do pusy.
Teď už asi víte jak to dopadlo.Začal se opět dusit.
Podcenil mě, Boží červík mě podcenil a to já smrťák nemám rád.Manželce se doslova udusil v její náruči.To byl blbej konec, co?

Blbá smrt a navíc zbytečná.Smrťáčku, ale víš co, chápu tě, ostatně měl jsi s ním roky trpělivost a mohl jsi si pro něho přijít už dávno.
Tak, tak, máš úplnou pravdu.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 20.10.2020
Přečteno 190x
Tipy 2
Poslední tipující: Amonasr, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí