UMĚLÉ OPLODNĚNÍ..

UMĚLÉ OPLODNĚNÍ..

Anotace: Vážení, věřím, že toto mé delší psaní osloví především lidičky, kteří věří, že existuje něco mezi nebem a zemí, a především také ženy, jelikož tohle psaní bude o duchovnu, o ženách a hlavně o umělém oplodnění.

V rodině jsme měli paní Novotnou, která se věnovala věštění.Když mi bylo 20let
byl jsem vážněji nemocen, a jelikož jsem chtěl vědět jestli se uzdravím, tak jsem paní Novotnou navštívil.Tehdy mi řekla, že se uzdravím, že budu mít jednoho syna, že nebudu nikdy boháč, ale nikdy mi nebudou chybět peníze a jako poslední mi vyvěštila, že se dožiji vysokého věku.
Zatím se vše vyplnilo, až na tu dlouhověkost, jelikož ta je stále v běhu.
Zatím je mi 59 let, no, a tak se časem uvidí jestli se i tato čtvrtá a poslední věštba naplní.Vím dobře, že tak jako existují různí šarlatáni, tak také existují i ti, kteří dokáží vhlédnout do naší budoucnosti.

Od té doby uběhlo 39let.Paní Novotná, vyhlášená vědma je již dávno v Pánu,
a však "osud" mi cirka před dvaceti roky přihrál druhou vědmu v mém životě,
která věštění také Skvěle ovládá a to i s drobnými detaily.Po druhé jsem tedy
navštívil, vědmu X a to proto, jelikož jsme měli v domě souseda, který neustále škodil, a to nejen nám, ale i mnohým lidičkám a já chtěl vědět co mám dělat a co mám popřípadě nedělat.Nežli bych se s tímto Zlým člověkem střetl fyzicky(a to by byl jistě Velký Průšvih), tak jsme raději dům velmi dobře prodali(to mi vědma X také tehdy řekla), a koupili jsme pak v té samé obci domek jiný.
Mimoděk, teď máme Skvělé sousedy a já budu do konce svého života děkovat Bohu, že naše prosby, aby vše dopadlo co nejlépe, tehdy náš Pán vyslyšel.

Když mi bylo kolem padesátky, nechal jsem se pokřtít.Od té doby jsem u vědmy nebyl, jelikož se to neslučuje s křesťanským smýšlením a spoléhám se tak na našeho Stvořitele, Pána Ježíše Krista.

NO, A TEĎ BYCH RÁD NAPSAL, TO HLAVNÍ CO SE TÝKÁ UMĚLÉHO OPLODNĚNÍ, NAŠÍ SKVĚLÉ SOUSEDKY V PRAŽSKÉM PANELÁKU.
Má žena šla cirka před rokem na vážnější operaci a chtěla vědět co a jak,
a tak navštívila paní vědmu X.Paní vědma X jí ubezpečila, že operace dopadne velmi dobře, což se také stalo, no, a pak jí vyvěštila ještě několik věcí, které se v krátkém čase také naplnily a to, AŽ na jednu věštbu, která je stále v běhu a měla by se naplnit na konci léta roku 2022.
Ta věštba se týká naší bezva sousedky, která již roky nemůže přijít do jiného stavu.
Tehdy paní vědma X řekla mé ženě, že se naší sousedce narodí dítě, a to,
jak se říká, za minutu dvanáct a k tomu ještě dodala, že moje žena bude v budoucnu toto děcko častěji hlídat.
Naší sousedce je 43let a stále se nevzdává, úspěšně podnikala a ještě podniká,
a také by ráda děcko.Ačkoli se o těhotenství snažila sebevíce, stále bez úspěchu.No, a tak přistoupila k umělému oplodnění, které se již třikrát nezdařilo.

12.10.2021 jsem potkal sousedku na chodbě u dveří a dali jsme se do řeči.
Po několika minutách hovoru se mi svěřila, že se chystá na opětovné
umělé oplodnění, a se slzami v očích ještě dodala, že to bude její čtvrtý a také poslední pokus.Vzápětí jsem si vzpomněl na paní vědmu X, když mé manželce
při věštění řekla, že se naší sousedce narodí děcko a to za minutu dvanáct.
O věštbě mé manželky na její osobu a její dítě, které se má narodit, jsem jí já a ani má žena nic neřekli.Víte co se říká, člověk míní, Pán Bůh mění.
Na základě mích osobních zkušeností s dvěma vědmami, jsem přesvědčen, že se jí umělé oplodnění s pomocí Boží povede, a že se také naplní, že moje žena bude děcko častěji hlídat.
Naše sousedka, jak již jsem uvedl o věštbě nic neví a já jí toto psaní s dnešním datumem 18.10.2021 s radostí dám přečíst.Tenkrát na chodbě jsem jí řekl, že se za ní a její děcko a jeho zdraví budu modlit a to také každý večer činím.Velmi jí děcko, tento Boží Dar ze srdce s ženou přejeme a pevně věříme, že se jí její letitý sen stát se matkou zdravého dítěte také splní.

Jo, abych nezapomněl, Vám všem, co jste toto dlouhé psaní dočetli dám s radostí
kolem léta 2022 vědět jak to dopadlo.Věřím, že naše modlitby náš Stvořitel, jistě vyslyší.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 18.10.2021
Přečteno 176x
Tipy 8
Poslední tipující: Iva Husárková, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Také se přidávám a držím pěstičky,aby vše dobře dopadlo.
Jinak souhlasím s Tvými slovy,neboť mám osobní zkušenosti,které jsem prožila.U kartářky jsem sice nikdy nebyla,ale oči mi ,,otevřel" před 16 lety léčitel.To, co mi vysvětlil a naučil mi stačilo k tomu, abych změnila jinak svůj Život a učím se stále. Ale už sama,cestou Životem a skládám mozaiku ze střípků, které mi zapadají do sebe...

21.10.2021 22:25:55 | Jaruška

Ano, chce to osobní zkušenost, a jelikož jsem jí sám měl, tak nemám důvod Ti nevěřit.Čím jsem starší, tím je mi jasnější proč tu jsem, a to hlavně kvůli mojí invalidní ženě a také čím dál tím více cítím, že se nemám chovat jako můj otec, něco cítím, jako bych mu měl jít příkladem, jelikož jeho, naše Duše, naše Já žije dále a všichni co již nejsou s námi, a jsou už na druhém břehu o nás moc dobře Vědí.Ta mozaika se nám jistě jednou zjeví a to kompletně složená a my pak pochopíme proč jsme žili takový život na této zemi.:-)

22.10.2021 19:29:31 | Jeněcovevzduchukrásného

Tak to jsem tedy zvědavá, protože i mé kamarádce, která navštívila kartářku, se všechno vyplnilo. :D Zrovna se rozváděla a už nechtěla chlapa ani vidět, ale kartářka jí řekla, že se brzy v jejím životě objeví nový muž...a tak se také stalo, navíc zcela náhodou.

19.10.2021 15:43:10 | Isabella Monvoisin

Ano, věřím.Já to už Vím od svých dvaceti let, že to funguje.Ale je pravda, není vědma jako vědma.Když jsem zašel za naprosto neznámou vědmou X, tak jsem si řekl, že na její otázky budu říkat jen toto-její první otázka byla,o čem chcete mluvit a já nato-povídejte co chcete.Pak řekla-tak třeba o mamince?Ano, povídejte o mamince.
Koukla na karty a řekla, vaše maminka tragicky zemřela, a dohnal jí k tomu jeden muž.Tehdy viděla i do minulosti a to proto, že moje zlatá mamka zemřela opravdu velmi tragicky:-(.
O čem chcete mluvit dále?, a já na to-povídejte co chcete a ona řekla, tak třeba o otci?.Ano, řekl jsem.Pak mi otce(který ještě tehdy žil)popsala do Podrobna:-(.Ke konci cirka hodinové věštby mi řekla dvě varianty, dvě cesty, pro které se mohu vydat.
Já si tehdy vybral tu variantu- cestu, tu složitější a to prodej domu.Ta druhá cesta co mi řekla, ta byla sice na pohled lehčí, ale já si hnedka uvědomil, že by se na té cestě mohla stát tragédie.Nakonec mi sdělila, že takhle dlouho jí karty,(oni tu budoucnost vidí v obrazech, když hledí na ty karty)už dlouho nešli a já pocopil, že jsem zřejmě dobré médium:-)Vše co mi před léty řekla tak se do puntíku splnilo.Ještě dodám, Dobrá vědma z Vás nemusí tahat rozumy, stačí, když budete mluvit stylem, který jsem uvedl.
Také třeba řekla, máte syna, chcete o něm mluvit, a já nato zase své-povídejte o něm.Tehdy mi řekla jeho povahu, a i to, že je umělecky nadaný(v té době zrovna nastupoval na uměleckou školu-zaměření-propagační grafika:-)

20.10.2021 15:26:29 | Jeněcovevzduchukrásného

Určitě vyslyší. Držím palce sousedce.

18.10.2021 18:52:04 | mkinka

:-)Mkinko, dnes jsem potkal sousedku a ta mi řekla, že je v jiném stavu.Věštba se tedy nenaplnila koncem léta 2022, ale kapku později.Ostatně měla to vepsané i v ruce jak jsem tehdy zjistil.Každý člověk má svůj život v rukách vepsaný, a to je holý fakt.Teď se budu modlit, aby se děcko narodilo hlavně zdravé, to je to Nejdůležitější.Sousedce je 44 let a tak, pokud bude vše dobře probíhat, je toto otěhotnění doslova zázrak.A pak, že zázraky neexistují:-)

10.10.2023 12:59:44 | Jeněcovevzduchukrásného

Děkuji:-)Modlíme se, síla modlitby je Velká.

18.10.2021 18:55:30 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí