Z DENÍČKU JEDNATELKY S.R.O.

Z DENÍČKU JEDNATELKY S.R.O.

Anotace: prosím netipovat

Ahoj, tati,

píšu Ti do nebe. Často na Tebe vzpomínám. Nemůžu spát. Firma, kterou jsi založil před třiceti lety a ve které třicet let pracuji, ke dni 30.04.2023 končí svoji činnost. Zvládli jsme těžké časy, kdy nebyly peníze nebo práce. A pak zase byla práce i peníze, ale nebyli zaměstnanci. Měla jsem strach z každého dne. Obrovská zodpovědnost, nekončící kolotoč povinností. Pamatuješ, jak jsme začínali u nás v obýváku? Scházeli jsme se s kolegy ráno v kuchyni a rozdělovala se práce. A pamatuješ, jak jsi mě učil jezdit s dvanáctsettrojkou dokolečka po dvoře? Zažili jsme dobré i zlé. Zvládli covid, i když jsme od nikoho nedostali ani korunu. Vedl jsi firmu i v době, kdy už jsi byl vážně nemocný a do poslední chvíle ses snažil pracovat. Z nemocnice, když jsi onemocněl rakovinou i z hospice, ale potom už to nešlo. Odešel jsi. A za Tebou po necelém roce můj manžel. Děkuji, tati, že jsi mi dal práci. Vážím si toho. Děkuji, Mirku, že jsi nás podržel v dobách nejhorších. Dnes jsem dala kolegům ukončení pracovního poměru a byla to jedna z nejtěžších věcí, které jsem musela udělat. Současné zdražování už ale nedokážeme zvládnout. Odpusť, tati. Mám Tě ráda.

https://www.youtube.com/watch?v=0d4VWjLU5mw

Autor Iva Husárková, 06.02.2023
Přečteno 271x
Tipy 8
Poslední tipující: Karolínka, Ondra, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (46)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ach Ivuško, hodně sil přeji  (*)
Nemáš to jednoduché, vlastně prožíváš další "odcházení" blízkého a poměrně dramatické, rozhodně to není "rychlý řez"...
Nelze než Tě obdivovat, jsi neskutečně silná osůbka, život Tě hodil do vod o které jsi ani nestála a chápu, že udržet se na hladině je hodně náročné, ale život, nebo ten nahoře, ví, že jsi silná holka, jinak by Ti tolik nenaložil... Moc se opatruj, objímám a posílám náruč energie (*)

11.02.2023 23:48:06 | Emily Říhová

mám radost, že jsi mi napsala. smyslem mého života je zjevně vyklízení a odcházení... ze všech sil se držím zábradlí a modlím se, aby chatrná kocábka na rozbouřeném moři jednou doplula do klidného přístavu. objímám Tě. energie doletěla, jsi přítel můj, jsi skvělá! *:-))

12.02.2023 02:30:40 | Iva Husárková

To je to nejmenší, co můžu Ivuško, kéž bys měla nevyčerpatelný zdroj energie, potřebuješ jí teď opravdu hodně, tak moc bych Ti přála, abys brzy doplula do bezpečného a klidného přístavu*
Objímám (*)

12.02.2023 13:59:31 | Emily Říhová

i já Tebe. děkuji. :-)) včera jsem byla se Sesou na veterině na injekci proti bolesti kvůli osteoartroze a seděla tam paní s černou kočičkou. povídaly jsme. má doma dvanáct koček, o které se stará, má tři děti a pět vnuků a ještě pracuje v dětském domově. říkala jsem si, jak to zvládá? šla z ní taková nádherná energie, jako z Tebe. měj krásný den. *:-))

13.02.2023 02:28:15 | Iva Husárková

Ivuško, doufám, že už je Sese líp*
Některá setkání jsou nádherná, viď? Člověk jen žasne, kde někteří lidé berou energii, stejný pocit mám i u Tebe, já osobně bych nejspíš selhala na celé čáře, když vím, co všechno máš za sebou, nevím jestli bych něčeho podobného byla vůbec schopná... vzpomínám na Tebe, objímám a přeji hodně sil (*)

14.02.2023 16:56:05 | Emily Říhová

Em, děkuji. zavěsila jsem dnes o Sesi. jsi hodná, že se ptáš. hodně mi píšete, jak to zvládám. ale já se v tom plácám. když stojím před nějakým zásadním rozhodnutím, jako by moje srdce sevřela chladná ruka a změnila je v kámen. a pak, říkám si, jdi, udělej, co musíš. tolikrát jsem myslela, že je konec. včera na veterinu jezdily manželské páry, stařičtí už lidé, mohu-li to tak napsat, s pejsky. je nádherné, jak o své miláčky pečují, s jakou láskou se jich dotýkají a mluví na ně. je nádherné se dívat na oba manžele, jak jsou si oporou. a tu lásku cítím a posiluje mě. byla bys jistě schopná, daleko schopnější, neumím plavat, jako vážně... jen čubičku. krásný den Tobě. objímám. *:-))

17.02.2023 07:12:49 | Iva Husárková

Ivi, věřím že se v tom občas placáš a máš na to plné právo, nikdo nemůže vědět v každé situaci, jak reagovat a na Tebe se toho nahrnulo opravdu hodně...
taky mám ráda ty starší páry, když se k sobě chovají hezky a vidíš, jak se vzájemně podporují, dává mi to víru v to lepší mezi lidmi :)
Opatruj se a objímám (*)
P.S. na to abys plavala stačí i ta čubička ;) drž se!*

17.02.2023 22:47:05 | Emily Říhová

*:-))

18.02.2023 03:41:46 | Iva Husárková

Ivuko, moc a moc Tě obdivuju-Tenhle krok je opět důkazem Tvé statečnosti, trpělivosti a moudrosti....MOC NA TEBE MYSLÍM* volal jsem Ti asi před dvěma hodinami-leč, z pochopitelných důvodů jsi byla zaneprázdněna....až budeš moci a chtíti, brnkni mi Miciučko někdy..
* Tvůj Frr-ko-lín jířula *

09.02.2023 13:02:50 | Frr

vím, že jsi volal, promiň, měla jsem druhý telefon. mám uši jakou ufoun... a to jsi četl, že se ztrácejí lidi a nikdo neví, co se s nimi stalo? mi se ztrácí čas. a vůbec nemůžu spát. Jiřulko, trpělivý. tak se chystám zase pracovat. prosím, zachovej mi přízeň. pozdravuje Tě Miuka a Sesa, mňau. mám Tě moc ráda. ať se Ti dobře dýchá. *:-)))

09.02.2023 21:51:47 | Iva Husárková

...držím pěsti, ať je líp...život je takovej...(nechci být sprostej, tak si zaspívej)

https://www.youtube.com/watch?v=_bA_9V5z77E

07.02.2023 18:43:00 | Marten

ahojahoji, Martene. našla jsem ji a padla mi do noty. Tři sestry mám ráda. děkuji za odkaz. zatím mi není do zpěvu, ale až opadne nejhorší šok, situace se uklidní a já zase budu validní, snad i si zakřepčím... hezké křupavé slovo. měj křupavý a bláznivý den. objímám Tě. *:-))

08.02.2023 02:15:26 | Iva Husárková

...tak snad tě to trochu odreagovalo...;-), člověk je z šoku emočně zaseklej...dlouho...znám to. Někdo se potřebuje vyspívat, zakřepčit...jinej vyzuřit nebo opít s kamarády...nebo konečně udělat něco, co už dlouho chtěl...aby vyprázdnil bolavou hlavu.

08.02.2023 13:40:16 | Marten

asi sis prošel něčím podobným? to je mi líto. neustále někam telefonuju, vypovídám smlouvy, musím řešit věci s právníkem, připadám si jako alenka v říši divů. jsem vděčná za cokoliv, co mi pomůže se odreagovat. většinou to vypadá tak, že strnule sedím a s otevřenou pusou čumím do prázdna... mám 46 dní nevyčerpané dovolené, ale nemůžu si ji vybrat. začala jsem si ráno dělat ke snídani kakao, sladké, ňamka... a když mi k tomu Maruška Rottrová zazpívá: To mám tak ráda, mám chvíli i pocit, že jsem šťastná. krásný den. děkuji moc. *:-))

08.02.2023 23:11:17 | Iva Husárková

...jo, já druhý měsíc řeším vše, co se musí udělat a zařídit a podstoupit, když v rodině někdo umře...předtím jsem o tom nic nevěděl, teď řehtám byrokraticky jak úřední šiml...ale blahem to vůbec není.

09.02.2023 14:50:41 | Marten

upřímnou soustrast. vím, čím si procházíš. přeji Ti hodně síly. jednání na úřadech je nekonečné, všechno musíš osobně a často opakovaně, drž se! myslím na Tebe, ať vše zvládneš. *:-))

09.02.2023 21:46:54 | Iva Husárková

...dík, dá se to zvládnout, ale pocity špatné...hlavně ztráta vlastních iluzí o lidech kolem, na co si furt hrají...myslím teď některé z rodiny, to bolí nejvíc. Člověk pak chápe, proč se říká lidově "po přízni řízni!"...prostě někteří se vybarvili..ale tak to asi "bývá i v lepších rodinách"...ale nechme toho, držím ti pěsti...i za to že svý problémy takhle veřejně dokážeš napsat, já nejsem ten typ...holt jsem introvert. ;-) Hezký den

10.02.2023 13:29:50 | Marten

nejvíc dokáže ublížit člověk nejbližší. fakt mě to mrzí. dělám kolem nás s Mí a Sesou před spaním ochranný kruh, který zapaluju. ztráta iluzí hodně bolí. manželovy sestry se chovají jako šílené, urážejí, vyhrožují. Martene, hodně mi pomáhá, že se můžu vypsat. kdykoliv mi napiš. třeba do vzkazů. mám Tě ráda. klidnou neděli. *:-))

11.02.2023 03:18:30 | Iva Husárková

...díky, to znám...každej jsme nějak blbej, ale někteří víc, bohužel...já ty špatný rodinný vztahy rozdýchávám už dlouho...každá rodina má něco...Hezkou neděli přeji a pomazlení kočkám...;-)

11.02.2023 15:40:21 | Marten

děkuji moc. zdravíme Tě, MŇAU! a protože jsem Ti včera popřála hezkou neděli, promiň, mi to docvaklo, až když jsem šla spát, že je teprve sobota, tak Ti přeji zpětně i pohodovou sobotu. připadám si jako kulka vystřelená z pistole, která se najednou pohybuje po různých trajektoriích. což odporuje čemukoliv, čemu člověk normálně věří. *:-))

12.02.2023 02:16:40 | Iva Husárková

https://www.youtube.com/watch?v=TuHHJ3uz9lY
...:*

07.02.2023 12:05:57 | Sonador

krásná a moudrá Son, proklikala jsem se na jútúbu na tepelná čerpadla od jedničky na trhu... chápu to, mám čerpat a nikoliv se vyčerpávat... přijde mi to krásné. ještě, než Tvé oko žalem zkaleno zhasne, měj na paměti, že Tě obdivuji a mám ráda, vážím si Tvé rozvahy a děkuji za Tvoji přízeň. kéž jsou Ti hvězdy nakloněny. *:-))

07.02.2023 12:52:15 | Iva Husárková

taky Tě mám moc ráda Ivuško* drž se! a čerpej:)
..a děkuju Ti srdíčko drahé...

07.02.2023 13:59:13 | Sonador

*:-*))

08.02.2023 02:08:34 | Iva Husárková

Držím palce Ivo.
Ať se vše ke klidu vrátí.

07.02.2023 11:16:50 | Fialový metal

kdo to dneska nemá těžký? líbily se mi Tvoje "blešky", těšíš mě a rozjasňuješ den. "Ivuko, buď opatrný." "Dobrá." "Vždycky pomáhej slabším." "Dobrá." "A starším ustupuj." "Dobrá..." jedu v pohádkách, abych neměla tak velký strach. objímám Tě, Vašku, děkuji. *:-))

07.02.2023 12:42:44 | Iva Husárková

Přečetla jsem si tvé vyznání s dojetím a moc ti držím palce, ať se od svého dna odlepíš k novým výšinám, neboť každý konec je také počátek. Moc ti přeju, ať ti osud přinese cokoli, co dovolí tvé duši vzlétnout ke štěstí.

07.02.2023 09:15:43 | kozorožka

mám moc ráda lidi upřímné a zvlášť mám slabost pro černé kočky, jakou máš na profilu. jsem v chaosu, moje mysl "v likvidaci"... všechny jistoty se někam ztrácí. děkuji za nádherný komentář. i já Tobě držím pěsti, abys byla obklopená lidmi, kteří jsou pro Tebe přínosem. co jiného dělat? jdu - pořád za nosem - jsem přerostlý trpaslík, takže spíš se plížím travou, ale hlavně - jak to bylo, Štěpánku? - vykroč pravou... možná vylezu na stoličku a až budu nahoře, urazím hlavu smůle, té potvoře! *:-))

07.02.2023 12:35:11 | Iva Husárková

Přebírat rodinou podnikatelskou štafetu je rodinou ctí. Umím si představit, jak díky nepřízni okolností se člověk cítí, když nemůže už dal ač sebevíc by chtěl. Jsi odpovědná žena, a vím, jakým uskalím jsi prošla. Máš tedy čisté svědomí a mužeš se jím k oci a manželovi zpovídat.
Firmy se po světě rodí... i končí. Sám bych do podnikání nešel. Nápady bych měl, ale to je tak asi vše! I na to musí být talent a musíš být obklopen loajálními a schopnými lidmi. Být na vše jen sám je těžká řehole. V mém rodě také byli živnostníci i podnikatel. I oni měli své životní příběhy a jsou zajímavé. Patří to k životu a není všem dopřáno dobrých podmínek a vztřícného rodiného zázemí.
Posbírej Ivuško sil. Jistě víš, co děláš a co je nezbytné. Další životní etapa končí a třeba další už poklidná na obzoru. Vše se ustálí a bude dobře. Musíš tomu věřit - jiné cesty ani není! Ze srdce Ti přeji, aby tomu tak bylo*

07.02.2023 00:38:36 | šerý

Krásné ráno, Kájísku. neměla jsem ambice být podnikatelkou. chtěla jsem mít děti a rodinu. nedokážu se teď dívat s nadhledem, drtí mě to a trhá na kusy, jedna tragédie za druhou. však moje nohy stále jdou... nebudu psát, jak moc jsi pomohl Čendovi, vím od Boba. jsi nesmírně velkorysý a čestný. pro takové lidi jako jsi Ty, chtěla bych znovu vstát, smát se a trdlovat. zatím se tuze zimou třasu, však s pokorou naslouchám Tvému hlasu... jen co se trochu ohřejeme, hned zase půjdeme... skloním hlavu a ztratím se v davu. mám zvláštní pocit, říkám si: tohle není můj život, děje se to někomu jinému. ale mám radost, že jsi mi napsal. děkuji mnohokrát za Tvoji podporu, zanesu ji do výkazu zisku a ztrát, aby tam nebyly jen mínusy a posílám srdečné dvě pusy. měj pohodový a vlídný den. děkuji moc. *:-))

07.02.2023 03:27:24 | Iva Husárková

Milá Ivuško, musí to být neskutečně těžké.
Já vlastně ani nevím. Ale při čtení, mi tak i běží, že on moc dobře ví, jaké jsi do všeho dala úsilí, kolik tě to stalo sil.
Věřím, že by si přál, jen tvé štěstí a to i za cenu toho, že se firma rozpustí. Udělala jsi jistě, co bylo v tvých silách a věřím že by tvůj tatínek byl na tebe moc hrdý. Jsi nesmírně silný člověk, protože udržet firmu není nic snadného, obzvlášť v dnešní době a ty jsi jela do posledních svých sil.
Máš právo na to, uložit veškerá tatínkova do zásuvek, možná že bude čas se k nim někdy vrátit, kdoví. Ale tvůj život a zdraví..by nikdy jistě nedal v šanc. Udělala jsi, co bylo nutné a já tě objímám milá Ivuško.
Moc se TI omlouvám, že s tím mým časem to mám jak mám, ale tvůj hlas jsem moc ráda slyšela. Věř, že na tebe myslím a přeji TI aby se tento rok..tvůj život odrazil..jako skokem .do těch lepších.Drž se a krásný večer TI přeji**;).

06.02.2023 23:36:37 | jenommarie

krásné ráno, princezno z jižních Čech. objetí opětuji a vím, že jsi mi nablízku. děkuji moc. obdivuji Tebe, jsi na své podnikání sama a já měla a mám kolem sebe výborné kolegy a skvělé lidi, naši odběratelé jsou nám velkou oporou, hlavně má rodina, děkuji, mami, že trpělivě posloucháš mé litanie a vážím si Tvého názoru, děkuji, bráško, že obsluhuješ datovou schránku a přebíráš stravenky, chystáš papíry do tiskárny, sama už nezvládám. třicet let je kus života, ale musím dát věci do pořádku, připravit firmu ke vstupu do likvidace, bude to ještě dlouhý proces, u s.r.o., která je právnickou osobou to zákon vyžaduje. Maruško, jednou mi můj telefon Ti volal sám, koukala jsem jako blázen, když Tě vytáčel, asi se rozhodl, že jakékoliv Tvé písmenko mi uleví od starostí. promiň, že ruším při práci, však vím, že i o víkendech stále pracuješ, pohlazení Tessince a přání krásného dne. *:-))

07.02.2023 02:58:23 | Iva Husárková

Ivuško krásné ráno a vlídný den TI ze srdce moc přeji. Není co obdivovat..pracuji..jako každý..jen jsem si zvolila práci, kterou mám ráda a něco to obnáší..ano i ta doba a že jsem šla i svou cestou v mých letech. Každý máme nějaké. To víš.
Ale věřím že tvý blízcí s tebou stále jsou a ty kroky si vzájemně usnadníte. Je to těžká cesta, přesto nevyhnutelná..chápu že lítost a pocit zmaru..se dostavuje..ale vše má nějaký svůj smysl. Vydávat energii..která se nijak nevrací zpět..je neúnosné a moc si přeji ať to zvládnete vše s úctou..vždyť..to je také velký zázrak a ty vztahy mezilidské..jistě zůstanou. Opatruj se a moc TI děkuji za to že JSI ** jsem zde..jen mám ta okénka..kdy lze..a tak se stane..že v tu chvíli kdy potřebuješ..jsem zkrátka mimo a moc mě to mrzí. Ivuško..mám i whatsapp..tam si můžeme i napsat. ** ;)* ten mobil..to je věc mezi nebem a zemí viď:D** objímám papa a velký dík za tvé řádky, čas a energii.

07.02.2023 09:23:34 | jenommarie

naše rodina drží pohromadě. díky bohu za ni! dnes jsem měla velice neklidný den a jsem z toho šoku, jak se někteří lidé dokážou chovat. podala jsem trestní oznámení na policii a věřím, že už mi nikdo nebude vyhrožovat, ani mě urážet. bohužel jsem si omylem whatsapp vymazala. povídám si: co je to za ikonku? a šup s ní do koše... taky jsem si ulomila područku u židle. nejsem pitomá? s láskou :-))

07.02.2023 12:22:36 | Iva Husárková

Dobře že tak máte** a držíte spolu. U nás jsme každý sám za sebe..co není maminka, prakticky každý má své a já neříkám že mi ta pospolitost neschází.Někdy moc, ale člověk se naučí a musí si zvyknout, i to, že děti přijedou jen na chvilku. Je to život, takže bez své práce, bych byla ztracená. Vím to.
Obdivuji TĚ a opatruj se ty kouzelnice z Moravy* zas Sluníčko se do tvého života navrátí a ono svítí, ty paprsky jsou v tvém srdci milá Ivuško, hodně sil TI přeji. Je hrozné, jak umí někteří lidé být zlý, drž se a ať i tvoji blízcí. Věřím, že bude lépe :)* pa a moc TI děkuji, vážím si, tvých slovíček moc.objímám s láskou.:))
A ten konec ze židlí..ty jsi borec:D**

08.02.2023 17:33:52 | jenommarie

*:-*))

08.02.2023 22:58:30 | Iva Husárková

Pěkně jsi zde doplnila fotem. Tatínek byl moc hezký ..a máš jeho oči. ;)*** přeji TI schůdný dnešní den ***

09.02.2023 08:53:31 | jenommarie

všimla sis! usmívá se... i jeho oči. :-)) miluju tuhle fotku! mám ji nad postelí. Maruško, zlatá jsi, vždycky mě potěšíš. *:-)) dala jsem další výpověď z nájmu, jde to pomalu, ale jistě. i když situaci trochu komplikuje kolega, který nepřevzal ukončení prac. poměru a šel marodit. schůdný den i Tobě. *:-))

09.02.2023 09:29:18 | Iva Husárková

Ivuško opět se zpožděním jsem ráda..že po krůčcích se daří a ten jedinec..nakonec též přestane být churav..já vím, je to ta lidská povaha a co se dá dělat. Jeden a to už se blíží zase v tomu ...dokonání.
Moc TI děkuji za tak milý komentář..Jsi úžasná..co všechno zvládáš a ještě mi i odpovídáš a já teď přišla z hotelu..mám zas tak napůl pracovní víkend.
Když zde čtu teď ty všechny komentáře..i Martena, ach jo..ten život umí dát tolik těžkých situací :( a hlavně tu sílu aby jste všichni měli a také to zdraví ***.
Opatruj se mic a obejmutí posílám. Děkuji TI mockrát. Drž se ve svých a hodně sil TI přeji. **papa *:))

11.02.2023 19:59:08 | jenommarie

vím, že svoji práci miluješ a tak Ti není zatěžko i o víkendech... hlavně pomáháš lidem, což je nádherné a smysluplné. :-)) objímám Tě. papa *:-))

12.02.2023 02:21:38 | Iva Husárková

Nu..Ivuško vše má své, zatím musím i o těch víkendech, ale snad se zadaří víc svoje služby ucelit a pak už budu mít klasických 5 dní:)*. Jsi moc hodná a opatruj se, obejmutí posílám. Pa pa *;)

13.02.2023 17:40:10 | jenommarie

práce je útěchou. nemusíš myslet na smutné věci. pohodový den i víkend. moje objetí jistě doletí. *:-))

17.02.2023 07:21:33 | Iva Husárková

to je opravdu moc pěkná fotka Ivu... krásná tvář...
jdu ti jen popřát co nejvíc klidu v duši a srdíčku, a taky hodně sil! drž se milá*

09.02.2023 09:39:48 | Sonador

i mamka je krásná. :-)) jak se mohla příroda takhle šeredně splést a vytvořit mě? zombie? neplachtím, neletím, jak tu duši zalepím? uchází, splaskává, jako zombie prohrávám... likvidátor se mě lek - nebyla jsem namalovaná a měla roušku - že vypadám jako troska. ale jsi miláček. zdravím a bozkám. *:-))

09.02.2023 10:15:52 | Iva Husárková

Ivo! ...tomu sama nevěříš, že nejsi krásná, že ne? já vím, někdy je to těžký a asi to zná každý - taky mám za sebou nějaká zombie období, a tak můžu říct, nic netrvá věčně, člověk to musí mít pořád na paměti!
vždyť ty jsi tak úžasná, srdnatá, láskyplná a statečná Ivuško... nedej se! a nevzdávej... my ti tady kryjem záda:*

09.02.2023 10:21:48 | Sonador

kryjete mi záda! jste báječní! Katrinko... myslela jsem, že mi vytekl mozek, ale vlhkost jde z přední strany z očí... *:-)))

09.02.2023 10:30:04 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí