Sbírka

Sbírka

Anotace: Jaký si to uděláš, takový to máš.

Je krásný den, je krásný čas, jaký si to uděláš v hlavě, takový to máš.
Na AUKRU jsem objevil krásný japonský model ze sedmdesátých let, přesně takový jaký jsem měl ve svém dětství.Bude to napínavé, zájemců je hodně, vydražím ho a nebo ne?
Asi ano, jsem ochoten nabídnout tu největší částku, a proč ne, vždyť je to kus mého dětství.V těchto chvílích žiju v jiném světě, ve světě bez válek a hnusu.
NIKDO mi nebude vnucovat televizní hnusujedy, já mám svojí cestu, cestu krásných starých modelů autíček, tak hurá na AUKRO, Sbazar, Bazoš ... .
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 07.04.2023
Přečteno 140x
Tipy 14
Poslední tipující: Helen Mum, Ondra, Psavec, básněnka, šerý, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásný koníček! Gratuluji k úspěšné dražbě :-))

23.04.2023 13:07:19 | Helen Mum

Děkuji:-)
Na Praze 10 se koná 29.4.další burza autíček(burza autíček Dům Barikádníků) už se móóóc těším:-)Omlouvám se za zpožděnou reakci, blbnul mi počítač:-(.Ještě jednou děkuji:-)

23.04.2023 13:58:29 | Jeněcovevzduchukrásného

Absolutně fandím a doufám, že dražba proběhla úspěšně :)
Váš příběh mi připomněl nadšení při koupi již starých počítačů Commodore Amiga 500 a 1200, které jsem měl v dětství a mládí - nostalgie jako sv... prostě veliká :D
Mějte se krásně a ať se Vám daří :)

22.04.2023 13:32:04 | Ondra

:-)Dražba proběhla úspěšně a ten pocit když jdu na poštu pro balík je nepopsatelný.Vžycky když jdu balík otevřít, udělám si k tomu kafíčko a s otevíráním nikterak nepospíchám.Mám 470 pravých angličáků vyrobených do roku 1982 kdy šla firma do insolvence.Japonských aut, která nespadnou ze stolu ze sedmdesátých let mám 26 a prahnu po dalších.Jako kluk jsem angličáky také sbíral a dnes cirka před čtrnácti roky jsem se k této vášni opět vrátil:-)

22.04.2023 13:49:16 | Jeněcovevzduchukrásného

Páni, tak to je krásné vychutnávání rozbalování :) a ta sbírka je ohromná a musí to být úchvatné se na to dívat :) Máš někde, prosím, nějaké fotografie nebo video? Obojí by stálo za úvahu ;)
Měj se krásně :) Dovolil jsem si Ti zatykat - snad nevadí :)

22.04.2023 15:21:28 | Ondra

Nemám možnost a ani nechci být na různých portálech, které dneska většinou u mladých tak frčí.Jsem v tomto dost vyhraněný.Jediné co mohu nabýdnout je fotka plachetnice, na mém profilu, kterou jsem sám vytvořil.Je dlouhá cirka metrdvacet což je dost a těžko se sni manipuluje.Lodě nejsou žádné stavebnice, ale každá je originál.Tento koníček mě držel sedm let a pak to časem nějak samo odeznělo.Doma mám vystavené dvě, které se mě prý moc povedli, a opravdu si také myslím, že hezčí jsem již postavit nemohl.Jo, a nemám ani chytrý telefo(kůli osobnímu klidu), který by pro mě neměl ani uplatnění:-).Stačí mi Liter, AUKRO, a podobné napojení.Je pravda, že mé fotky angličáků a i lodí by byly zajímavé, ale opravdu nemám potřebu je nějak prezentovat.Ondro, tady na Literu si většinou tykáme, tak dotoho.:-)Honza

23.04.2023 12:51:40 | Jeněcovevzduchukrásného

Těší mne, Honzo :)
Chápu Tě a je škoda, že svou sbírku neukážeš, ale respektuji Tvé stanovisko :)
I lodě - kráska na profilu je Tvé dílo - úžasná :) Klobouk dolů i s vlasy :D
Autíčka Matchbox a sbíráš i jiné značky jako Bburago nebo Maisto?
Měj se fajně a modelům zdar :)

26.04.2023 01:13:19 | Ondra

Před hoďkou jsem přijel z burzy(burza autíček Dům Barikádníků) a nečekaně jsem tam zahlédl mé vysněné a málo vídané autíčko Batmobile od firmy CORGY TOYS -MADE IN BRITAIN za rozumných 1300Kč ve skvělém stavu, což je pro mě vždy prioritou.Mám z něho radost.Mám i jiné "angličáky", španělské, italské, francouzké, německé-známé pod názvem Schuco.Toho Batmobila jsem však dnes vůbec nečekal.Byl mi asi souzený a o to z něj mám větší radost obzvlášť pak když je v tak nádherném stavu.Tyto modely jsou cirka padesát let staré, a žádná replika.Sbírám angličáky, které byly vyrobené do roku 1982 pak naskočila china a zato bych nedal ani korunu:-)Zdravím.

29.04.2023 13:53:33 | Jeněcovevzduchukrásného

Gratuluji k nákupu :) Díval jsem se na fotky přes Google a je to moc krásný model Batmobilu :) a také krabička je moc hezká :)
Schuco modely - nádhera :) Opět jsem prolétl pana Googla a nestačil se divit, jak krásné modely to jsou. A dokonce dělají také letadla - např. nádherný Lockheed Super Constellation :) Obě značky jsem do této chvíle neznal.
Občas se dívám na videa na Youtube, kde jsou různé staré modely v dezolátních stavech a poté nádherně zrestaurované - jak jen je to možné co nejblíže k původnímu stavu :)
Měj se krásně, Honzo a sbírce zdar - musí to být úchvatný pohled :)

30.04.2023 13:43:33 | Ondra

Děkuji za pěkné psaní.Užil jsem si v životě hodně ženských, pití, byl jsem zkrátka vychechtaný:-)Sbírat angličáky jsem začal kolem padesátky a byla nová vášeň na světě.No, nová úplně ne, jelikož jsem je už sbíral jako kluk a kolem čtrnácti jsem je všechny 60 kusů dal synovcovi.Všechny jsem měl však zasunuté v paměti, všech šedesát, a tak jsem si časem obnovil celou sbírku co jsem jako kluk měl.Člověk nezapomíná, ale vzpomíná, no a jakmile jsem je spatřil na počítači, hned jsem jsem si vzpomněl, poznal, a začal nakupovat.Všechno co jsem měli nebo prožili se nevytrácí do nicoty.Všechno i to nejmenší se nám jednou zjeví, až budeme opouštět tento svět.Život smrtí zdaleka nekončí, ten Svět, který je před námi na na nás teprve čeká i s našimi blízkými, kteří na nás čekají:-)Měj také co nejjj, Honza.

02.05.2023 10:20:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Jen tak dál, doufám že se zadařilo, aby bylo v srdci milo

07.04.2023 19:17:04 | básněnka

Děkuji:-)

08.04.2023 15:49:22 | Jeněcovevzduchukrásného

To je super. Také to znám. Ať Vám to vyjde.

07.04.2023 18:34:41 | Václav

Děkuji, sbírání čehokoli je krásná vášeň, to se musí zažít.:-)

08.04.2023 15:52:16 | Jeněcovevzduchukrásného

tak to hurá-velmi s Tebou souzním, milej Honzo ST*
PS a přeju Ti lepé ztrávení svátku Velikonočního***

07.04.2023 17:42:52 | Frr

Jiří, také tak přeji a vše nej :-)

08.04.2023 15:54:19 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí