Vesničanka

Vesničanka

Jak jsem psal už v minulé minulé povídce v dubnu lonského roku odešla má žena a odvedla mi mé dvě malé krásné skvěle děti .... asi před týdnem jsem viděl nejaký krátký spot z vystoupení pořadu na stojáka .... kde vzniklo jakési nové označení /pojmenování/definice ... to slovo bylo .... ezopička. Opravdu mě to pobavilo a pokud k tomuto vystoupení pro mě neznámé komičky ... přidáte pisničku Láska pokora a sluníčko od kapitána Dema ... máme tu onu éterickou bytost, jenž jsem si vzal za ženu.... to vše podtrhující internetový pořad ....poznejte svého psychopata ... od kouče Jana Dvořáka, který na mě začal intuitivně vyskakovat poté co jsem si na internetu hledal něco o histerionské/narcistické poruše osobnosti.
Od dubna loňského roku jsem měl dost času přemýšlet .. hodnotit .. byl zde prostor i na určitou sebereflexi a možná sebepoznání ... nevím ... možná se v tom moc pitvám, ale potřeboval jsem nějaké odpovědi .... proč to všechno .... když jsem čistě a nesobecky miloval..... proč. Dětem platím netflix kvůli pohádkám ... no a když nejsou právě u mě, ale u oné éterické bytosti .... někdy se tam na něco podívám a tuhle mě zaujal dokument o rozvodovém řízení herce Johnyho Deppa. Člověk se ztotožňuje s tím co mu je známé a blízké a tento herec provázel mé mladí ..... ať už jako tajný detektiv v seriálu Jump Street nebo jako střihoruký Edward ... mám ho prostě rád. A jeho rozvod s herečkou Amber Heardovou a její vystupování v procesu rozvodového řízení mi dosti připomínal mojí ženu..... i když božský Johny není asi také žádný svatoušek :-) :-). A právě v tomto dokumentu zaznělo něco jako výraz histeriónská porucha osobnosti .... a po zádání tohoto výrazu na internet se to na vás začne valit .... těch poruch na mě bylo nějak moc .... ale měl jsem čas a chtěl jsem odpovědi a tak jsem se tím prokousal .... i když v závěru si nejsem úplně tak jistý jestli nemám nějakou tu poruchu osobnosti i jáá ... asi si tam každy člověk k sobě něco najde. Nicméně sakum prdum ... 90% procent toho co jsem viděl sedí na mojí drahou polovičku .... v podstatě se dá říci ..... že jsem žil s neexistující bytostí, která byla právě tím čím jsem jí chtěl mít ... to vše do okamžiku kdy se hrálo podle jejího scénáře.
V současné době je z mé ženy dobrodružná bytost co na instagramu přidává videa jak se svým novým přítelem střílí z kalašnikovu a jiných palebných zbraní. Toto vše je přinejmenším zvláštní ... jelikož můj bývalý tchán je myslivec a má žena nesoucí si trauma z dětství ... byla zapřízáhlý odpurce zbraní / vegetariánka / a ochránce zvířat. Dnes svému novému příteli smaží řízky o sto šest .... avšak buďme spravedlivý vegetariánka je asi i nadále :-). Ten muž zřejmě mé ženě poskytuje něco co dokáže přebít i její životní ideály a postoje. Zřejmě to nebude pouze jeho Audi GT a vila na předměstí, ale samozřejmě i jiné přednosti.
No a co s tebou chlapče .... sediš tu sám ve své staré chaloupce se psem své bývalé, ženy, který se jí do jejího nového idelního života nehodil ..... Pes, který přišel s mojí bývalou ženou .... pes kterého by dnes s ledovým klidem odhodila o útulku pro psy .... protože novému příteli se nelíbí a pouští chlupy na jeho drahé sedačce ........ hele nějak se mi tady dere ta pisnička od rytmuse .... Zlatokopka..... a nebo jenom chce ....to na co má dle svého .... nárok? .... nevím nevím nevím nevím ....... už sám nevím co je správné ............strácím se i já měl své ideály, ze kterých sem musel slevit .....
Hmmm nějaké odpovědi jsem dostal .... nebo to jsou právě ty odpovědi, které jsem chtěl dostat? .... hází ti google ...yotupe ... právě to co chceš ... to že si ty ta oběť ... to že ty si ten dobrý .... a co když tvé druhé polovičce hází google yotube ... uplně to samé .... ty si ta oběť on je ten špatný ........ :-) .... žíjeme ve zvláštní době sociálních sítí a dezinformací .... je těžké si udržet pevný postoj a sám sebe ...... a člověk který přemýšlí v širším kontextu ... dosti pochybuje o tom co je a není dobré. Mám pocit, že asi moc všechno řešíme ... do titěrnejch detailů .... věci, který by v první nebo druhý světový válce .... nikdo neřešil .... žádný kouči na yotubu .... žádný čtyři dohody :-) .... každej si jenom snažil zachránit holý život. Spíš .... nebo možná určitě .... je dobrý si říct, že někdo je prostě svině ....a už s ním vyjednávat nechcete. A to já jsem si řekl....
Ocitnete se sám a cítíte se jako trosečník na pustém ostrově, který by dal vše co má, kdyby se objevil nějaký ten pan Pátek nabo paní Sobota ..... Víte že od vás odešel tyran/tyranka.... ale nic jiného neznáte .... po pár týdnech doufáte, že se vrátí, co když si uvědomí, že udělala chybu a co když zjístí, že neudělala ..... teď má všechno a má i vaše děti ....... co budete dělat ..... co bude náplň vašeho života ....... po rozchodu s takovýmto člověkem jste troska ..... ale druhá stránka věci je, že pokud si nehodíte mašli .... už mužete pouze stoupat a začít mít opět rádi sami sebe!!!!!!
Tak co chlapče seš tu sám v té své chaloupce se psem své bývalé ženy ... co teď ..... děti jsem se snažil vídat co nevíce ..... možná až nezdravě .... byli to jediné co mi zbylo ...a tak jsem za každou cenu chtěl trávit můj volný čas puze s nimi ..... po několika měsících jsem byl ale totálně vysílenej .... práce .... děti ..... dům ..... práce..... děti .....dům --- v podstatě jsem byl tam kde jsem byl než žena odešla .... a na všechno sám. Ačkoli bez dusna a chaosu, které do domácnosti vnášela má drahá polovička, jsem si věci dokázal dobře zorganizovat a tak se z té naší staré chalupy opět pomalu stávalo místo příjemné k životu. Nicméně přes týden byly děti u mé ženy a jejího nového přítele a já měl dost volného času. Když žena odcházela byl ze mě jeden velký uzlíček nervů ..... ale čas je nejlepší doktor a tak jsem se pomalu ale jistě opět začal dávat do kupy jak po fyzické tak po duševní stránce ..... vyhledal jsem staré přátelé, dělal věci které mě dřív bavili a na mé tváři byl čím dál tím častěji usměv. Tím jak sem se dával pomalu dohromady, jsem zjišťoval, že dokážu velice dobře fungovat sám a to i jako rodič ..... ano bylo to náročné, ale bez hádek výlevů a scén ...... při svém odchodu mě žena postavila před hotovou věc ...... odcházím děti beru sebou a ty je budeš vidět jednou za čtrnác dní.... nebo jak já budu chtít..... havk domluvila jsem.
Ŕíká se, že nejlepší obrana je útok a tak po pár týdnech tápání co dál .... jsem si pomalu uvědomoval, že nejsem tak špatný táta jak mi bylo prezentováno a o domácnost se dokážu rovněž velice dobře postarat .... dokonce jsem pomalu navázal i vztahy s rodinou mé ženy .... kde jsem si vytýčil určité hranice, které jak se zdálo respektovali a setkání s nimi probíhalo více nežli přátelsky. Najal jsem si právničku a podal žádost o rozvod s žádostí o svěření péče o děti. Právnička byla zkušenou matadorkou v rozvodových kauzách a moc nadějí mi zpočátku nedávala ..... spíše mě připravovala na nejhorší. V tom období jsem měl návaly absolutního štěstí svobody a znovuobjevování sám sebe .... nad pocity totální deprese a smutku nad tím, že mé děti jsou někde s nějakým cizím člověkem, který není a nikdy nebude jejich táta, který je nadevše miluje.
Začátkem podzima loňského roku jsem musel absolvovat profesní vzdělávací kurz k mé nové práci...... a to byl poslední krok k tomu abych měl všechny potřebné zkoušky/certifikace k novému místu s vědomím, že už nejsou v plánu žádné delší odluky od naší chalupy psa a hlavně mých dětí..... Kurz probíhal docela v pohodě a taky se sešla dobrá parta lidí různého věku osudů a životních zkušeností. Tihle lidi se staly na dva měsíce mojí rodinou a po týdnu soužiti jsme jeden o druhém věděli takřka vše ..... i to co nechcete. Pro ty mlaďáky sem mohl být trochu rádce .... kudy v životě ne .... na co si dát pozor a ti starší se mi svěřovali nad svými osudy a ne v jednom byl rozvod .... jeden z kolegů to měl snad přes kopírák jako já .... dnes byl podruhé ženatý a vypadal spokojeně .... ale jaká byla skutčenost nedokážu říct. Na tom kurzu sem opravdu ožil, byla to změna kterou jsem asi určitě potřeboval. V polovině listopadu výcházel státní svatek na prodloužený víkend a já na něj koupil pro mě a děcka pobyt v Aquapalace Praha.
Co čert nechtěl .... kluk onemocněl a nemohl jet ..... pobyt byl už zaplacený a nešel stornovat ... a tak mě napadlo, že bychom mohli vzít dceřinu kamarádku z vesnice kde jsem žil .... ta dívka se stala během těch pár let co jsme zde žili ... dalším členem rodiny -- taková starší ségra mých dětí a po odchodu ženy mi s dětmi hodně pomáhala. Žila se svojí mámou a ségrou na druhém konci návsi, a tak jsem rodinu nové členky našeho klanu znal jen tak od vidění .... párkrát proběhlo něco jako dobrý den .... .....dobrý večer je dcera ještě u vás...... mohl by jste dceru podlat už domů atd. Ač sem mámu téhle dívky párkrát potkal ve vesnici a dokonce i při nákupu v nedalekém městě, zahleděn sám do sebe ..... vlasních problémů......a po soužití s mojí ženou, absolutně bez zájmu o ženy ...... jsem téhle ženě nikdy nevěnoval žádnou pozornost ..... možná mě odpuzovaly podvědomě strhané rysy její tváře a trochu hrubší hlas. Prostě mě ta ženská absolutně nezajímala a myslím tyto sympatie byly oboustrané. Každopádně pro to aby s námi mohla jet na prodloužený víkend dceřina kamarádka, potřeboval jsem souhlas právě její mámy .... dal jsem mladé dívce své telefonní číslo a řekl ať mi její máma druhý den zavolá, že se domluvíme ..... telefon se však neozýval a já už byl pomalu smířen s tím, že víkend strávím sám s mojí dcerou .... alespoň trochu prohloubíme vztah otce a dcery ..... taky dobrý.... říkal jsem si. Bylo šest večer a v tom se ozval telefon ... neznáme číslo ... vzal jsem to .... a tam se ozval ten zastřený hlas mámy mladé dívky ...... dobrý den omlouvám se, ale právě jsem vstala po noční a dcera mi tady nechala listeček, jestli s Váma a dcerou muže jet na víkend do nějakého aquaparku .... Už se mi s ní nechtělo moc mluvit a snažil jsem se to zahrát někam do autu ....byl jsem už pomalu rozhodnutý, že pojedu s mojí dcerou sám a chtěl jsem hovor rychle ukončit. Ta ženská mě ale udolala .... bojovala, abych její dceru na ten víkend vzal .... a to se mi docela libilo. V závěru hovoru navrhla osobní setkání abychom se alespoň představili, když beru její dceru na víkend pryč .... z toho jsem se naštěští nějak vykroutil a vše bylo domluveno. Víkend s malými děvčaty proběhl ....dámy a pánové .... bylo to super .... holky si spolu jezdili na tobogánech pro děti a já si to tam opravdu užil ... sice sám, ale užil. V některých situacích jsem si představil jak jsme tam zase všichni spolu ... já moje žena můj syn a vše je jako dřív smějeme se blbnem, ale to už nešlo ....ona byla už pryč a já jsem tu bytost kterou se stala nebo jí možná vždy byla .... už prostě nedokázal milovat ... jenom vzpomínku na ní ... ten obraz co Vám zbyde .... ten který si chcete pamatovat, když bylo ještě všechno v pořádku. Víkend v aquapalace byl za námi a já se musel vrátit na probíjající profesní kurz a mohl pokračovat v jogínském způsobu života.... dopoledne studium ... oběd ... odpoledne posilovna nebo běh. Už se mi to ale trochu zajídalo .... trvalo to už dlouho ..... pár prátelských posezení u piva s přátely, jeden víkend v aquapalace praha, tři divadelní představení ve městě kde jsem byl na vzdělávacím kurzu .... a už se mi zase pomalu zapalovaly lejtka. Koupil jsem si novou bundu a pomalu si začal všímat opačného pohlaví. Ale po tý sodě co sem dostal od byvalé ženy sem měl opravdu blok .... tělo by asi chtělo, ale srdce bylo moc pochroumané a do toho má hlava říká rezolutní nééé. Už před tím než žena odešla mezi náma žádná intimita dlouho nebyla a já byl skoro dva roky bez ženský ..... což na to jak sem vždycky miloval sex bylo opravdu dlouho. I když sem před manželstvím zrovna s nikým nechodil .... vždycky jsem si příležitost našel a žádný mnich sem nikdy nebyl. Teď to ale bylo něco jiného .... po tom co po mě žena vyžadovala sadomasochistické praktiky a jiný věci .... bál sem se prostě jenom někoho dotknou .....myslel sem že už to nikdy nedokážu ..... pohladit a být pohlazen. Ta samota mě ale už opravdu trápila a tak jsem dokonce po deseti letech pozval jednu servírku na rande .... no ale pohled, který na mě při tom vrhla .... by mohl být upoutávkou na film Vrať se do hrobu... Karma ještě nebyla příznivá ... ale cítil jsem, že se něco děje .... že zase trochu začínám žít.
Vzdělávací kurz skončil a já se vrátil do své chalupy .... mezi tím proběhlo první rozvodové stání ....kde svitla jakás takás naděje, že bych mohl děti získat alespoň do střídavé péče. Na kurzu jsem si ale mezi tamnimi mladíky udělal jednoho nového kámoše .... trochu mi připomínal mě a mé kamarády když jsem byl v jeho věku .... a tak jsme se domluvili, že spolu po návratu z kurzu zajdeme někam do baru v nedalekém velkoměstě .... slíbil jsem mu že ho provedu po podnicích kde jsem kdysi řádil a on ve mě asi zase viděl chlápka v krizi středního věku, co se potřebuje trochu pobavit a získat trochu sebevědomí u něžného protějšku. A tak jsme jeden páteční večer vyrazili .... lidi já si to užíval .... tancoval jsem jako kdyby to měl být poslední večer mého života .... povídal si jen tak s cicíma holkama na baru a ten večer byl prostě super ...... ale už to bylo trochu jiné, věděl jsem, že sem hlavně táta a tohle je opravdu vyjímka a ten mlaďas co byl se mnou .... zase v davu moderních slečen hledal matku svých dětí :-). Kolem půlnoci jsme změnili lokál a vyrazili na disco kam choděj spíš už takový starší vykopávky jako sem já a mlaďas měl vidinu, že tam bude hvězda a tak šel se mnou ..... už při placení vstupného jsem si všimnul jedné ženy .... né dívky ale ženy .... byla hezky decentě oblečená a byla mi strašně povědomá ale nevěděl jsem od kud. V jeden okamžik se naše pohledy střetly a ona mě také poznala ale já pořád nevěděl kdo to je ..... až pak mi to došlo ....byla to ta máma kamarádky mé dcery co bydlí cca 100 metrů od mojí chalupy .... dneska jsem jí pozornost ale věnoval ..... byla nádherná..... tváře nás obou už prozrazovaly bohaté životní zkušenosti, ale dneska jsem si poprvé všiml jak krásná je to žena ...... jak je to možný, že sem si toho nikdy nevšiml .... sem snad slepej - pomyslel sem si .... nebo sem vždycky jen koukal po těch mladejch žábách .... tady mi něco uniklo. Pomalu už začínám opravdu věřit, že co se má stát to se stane ..... dobrý den nejste vy ta máma ..... no to sem a vy ste ten co vzal mojí dceru do toho aquaparku .... ano to sem já ... vlastně jsme sousedi ...... a už se to vezlo ....nehltala každé moje slovo ale poslouchala a já zase jí a tak se z bláznivého večera stalo jakési osudové setkání. Po tom večeru přišla za několik dní ke mě domů a já se opravdu bál co budu dělat když by přišlo na věc ...... jak říká Jiří Krampol ... s kecama vydržíš do chvíle než se rozestele ... a věřte mi je to tak :-). Tak dlouho sem s nikým nebyl a ona na tom byla asi podobně ...... je pravda, že sem si musel dát pár dvojek vína a trochu se srovnat s tím že tahle ženská není žádná panenka z cukru, ale stalo se něco co sem nečekal, že ještě zažiju .... pomilovali sme .... nádherně .... a nemyslím to nějak nadneseně ale opravdu jsem něco tak intimního dlouho nezažil .... možná ještě nikdy. A tak se vídáme .... zatím tajně abychom nic neuspěchali a nemotaly hlavy dětem. Nevím jestli z toho něco bude, ale přeju si to .... tak uvidíme. Zítra mám soud o mé děti ........... tak snad to dopadne tak jak má :-) .... PS:opět omluvte mé pravopisné chyby ....děkuji
Autor ADT, 28.01.2024
Přečteno 74x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

NApsáno poutavě, fajn bylo se začíst.

29.01.2024 11:21:22 | cappuccinogirl

Děkujia jsem rád ze se libilo

29.01.2024 20:49:58 | ADT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí