Čtvrtá Záhada - UFO

Čtvrtá Záhada - UFO

Anotace: Už dřív jsem psala o UFO, které pozoruji nad Kutnou Horou. Dneska jsem to UFO poprvé viděla se pohnout.

Sbírka: Záhady z Kutné Hory

Už dřív jsem psala o UFO, které pozoruji nad Kutnou Horou. Dneska jsem to UFO poprvé viděla se pohnout.
Jako pokaždé jsem se dívala z okna na schodech. Viditelnost byla dobrá, ale hvězdy vidět nebyli. Jako vždy byla vidět ona hvězda, která v průběhu noci mění pozici. Z obýváku jsem slyšela televizi, dávali večerní zprávy. Děda je už starý a tak má televizi docela dost nahlas. Najednou hvězda na obloze poskočila! Z mého pohledu to vypadalo, že poskočila o 2 centimetry doleva a hned se zase vrátila zpátky. Ve skutečnosti se musela přesunout o několik světelných roků. V tu chvíli mě rozbolela hlava, jakoby mě do ní něco praštilo. A i přes televizi, jsem uslyšela šepot.
„Pusť nás,“ ozvalo se v mé hlavě.
Zmateně jsem se rozhlížela, chodba byla prázdná, jen z obýváku řvala televize. Kočka na mě čekala u misky, protože měla hlad a já si připadala jak kdyby mě přejel vlak.
Autor Liquid vamp, 24.03.2017
Přečteno 550x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí