Pochroumaný večer

Pochroumaný večer

Co to je?
No prostě normální večer.
Co tak asi na to mám ve tři čtvrtě na dvě ráno odpovídat.
Přišel jsem domů sám.
Ale to už tu na vesnici a v mém věku bývá.
O můj duševní a fyzický rozvkvět se stará má drahá paní Dana .
Do složitějších debat se s ní teď raději nepouštím.
Mám čtyři malé dvanáctky, dva svařáky a jeden velký rum.
Jsem zvyklý a poměrně hodně v kořalkách vydržím.
Takže dnes jsem čerstvější než ráno koupený rohlík.
Co prý jste probírali?
No tebe ne, suše oznámím.
Takže to bylo o hovně.
Ano, máš pravdu.
Velká část večera byla věnována tomuto tématu.
Tento exktrement má mít správnou konzistenci, barvu, tvar, vůni i množství.
Samozřejmostí je tedy probírání toaletních mís a některými jsou zneuctěny mísy s takzvanou odpočívkou.
Tyto mísy jsou hojně využívány ve zdravotnictví ke sběru cenného materiálu pro výzkum střevní flóry.
Pak jsme probírali možnost sexuálního uspokojení ve vozidle škoda 120.
Vypravěč tvrdil, že auta měnil s desetiletou periodou a vždy s promáčklou střechou od podpatků partnerky.
Já jsem tedy hotový už jen z představy s tím autem někam jet.
Jedním z témat byla i délka a průměr pánského přirození v souvislosti délky pokrčeného prostředníku.
Strojník od hasičů byl zvolen i vzhledem ke své strojařské praxi za odborníka s metrem.
Zjištěné hodnoty se pohybovaly v pásmu 13- 19 cm.
K tomuto parametru se dosadila hloubka ženského lůna, tedy cca 10cm a a z tohoto zjištění se odvodila přebytečná tedy nevyužitá délka penisu.
A věřte nevěřte jedná se o 33% z jeho dély v neklidovém stavu.
Dalším zajímavým bodem byla posouzení zbytečně vysokých důchodů.
Téma spoření a nemoci je téma obvyklé leč nepatřičné.
Pozornost byla obrácena i ke značné inteligenci političky paní Pekarové.
Nepije, nekouří, nemá to vůbec ráda a stejně ji to na oblibě nepřidá.
Chudák ženská.
Pro obohacení večera jsme svařili červené víno z Lídlu a Penny marketu.
Víno mělo údajně 9 % alkoholu.
Já tam žádný nenašel.
Mimo moje zorné pole se obchodovaly slepice.
Kuřáci chodily v dlouhých intervalech oddávat se své vášni.
Souběžně s tím se tvořily pomocí močení obrazce do sněhu.
Na stole se objevily brambůrky a chipsy..
O topení se staralo tepelné čerpadlo klimatizace.
Pivo bylo točené pípou a to dvanáctka Kácov.
Stůl je kulatý a židle pohodlné.
Obsluha se střídá a konzumace se zapisuje do sešitu.
Předmětem diskuse byla cesta jednoho z nás do Vietnamu.
Pro tuto cestu je dobré být očkován krom jiného i proti vzteklině.
Výlet je spojen s cestou do Kambodži.
Probíralo se téma chybějících zhruba 2500 parkovacích míst pro kamiony.
Zaobírali jsme se výhodami peřin, dek a dutých vláken.
Probírali jsme realizaci zbytečného chodníku v naší správcovské obci.
Od tématu chodníku to je jen malý krůček k mizejícím nově vysazeným stromkům u cesty.
Zajímavostí je , že tyto mizí i s oplocenkou, kůly a jen v sousedství jednoho farmáře.
Farmář se stará i o půdu pod kapličkou, kterou intenzivně a s podobným úmyslem ob a pod orává.
Dokonce je ochoten pro jedno kilo obilí riskovat převrácení traktoru i svůj život.
Zaznamenal jsem údaje krevních tlaků jednotlivců.
Je půl třetí a usínám.
Uvidím ráno na co jsem zapomněl a popis událostí věcně ještě doplním.
Dobrou...
(moč, tlak, důchod, louku, stromy pod vedením, parkside, ..
Autor umělec2, 09.12.2023
Přečteno 96x
Tipy 2
Poslední tipující: cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tož přečetla jsem se zájmem... zajímalo by mně ještě časový rozmezí jednotlivejch debat. Co od kdy do kdy... přišla bych si poslechnout debatu o procentuální přebytečnosti čehokoliv penisovýho, ale na Pekarovou Adamovou bych tam rozhodně sedět nemusela :-)

09.12.2023 17:42:52 | cappuccinogirl

Tak to názorů a problematiky v hospodě proberete více, nežli náš férovej Parlament v Praze. Já sice do hospody závítám jen sporadicky, ale chodím s přáteli do kavárny. No ono to není zase takovej rozdíl. I tam by člověk vpravdě vystudoval přinejmenším toho bezůčelného a logicky neidentifikovatelného titulu bakaláře. :-)
Je asi nebezpečné od partnerky dávat příchozímu z "občerstvení" psychologické testy o vzájemném životě. Většinou to končí hádkou a podmračeným ránem.
Tedy máš v eseji témat košatě, že bychom u toho spolu vypili basu piva. Je to zdejší další dobrý příspěvek, k rozšíření bohatého a pestrého literárního menu Literu*

09.12.2023 12:24:46 | šerý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí