poslední otázky

poslední otázky

 

       Církev. Parazit. Zloděj. Přivlastnila si boha. Ukradla jej. Tyje z jeho jména.

       Římskokatolická církev. Mafie. Spolek pedofilů.

       Vatikánský stát. Doupě neřesti, pračka špinavých peněz.

       Jaká tajemství ukrývají církevní knihovny s omezeným přístupem ?

       Proč kněží vymítají démony nebiblickým způsobem ?

       Musí být opatrní. Nechtějí rozhněvat svého šéfa. Boha ? Ne, Satana.

       Slouží římskokatolická církev Satanovi ?

       Čeká na příchod Antikrista s radostí ?

       Někdy je pravdu lepší nevědět.

       Sbohem. S bohem ?

 

 

Autor rybka, 21.09.2023
Přečteno 126x
Tipy 8
Poslední tipující: Lighter, cappuccinogirl, o3_gambit, IronDodo, Ondra, Žluťák
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Církev je bezvýznamná. Jako každá organizace, která dávno popřela, proč byla založena. Zmocichtivěla, zbyrokratizovala, ztučněla, zbohatla, zblbla atd...Jedno kterému Pánu slouží, co hlásá a skrývá, je stejná jako každá politická instituce. Neslouží lidem, ale vyvoleným lidem. A takových jsou po světě desítky, stovky, tisíce na výběr, co ukojují lidskou mocichtivost a kariernost všehoschopných...Poslední sbohem lidskosti.

21.09.2023 11:20:19 | Lighter

A nenapadlo tě, že církev boha stvořila a teď prostě po zásluze profituje z jeho mýtu na úkor...?
A že dodateçně stvořila i mýtus jménem satan, když už búh přestal vyvolávat potřebnou bázeň a tudíž mu asi těžko můžou sloužit?:)
Ale text je to vtipnej, za tip fakt stojí:)

21.09.2023 00:48:40 | Žluťák

žádná církev žádné Bohy stvořit neumí, z principu věci to není možné...umí jen udržovat jeho obraz v mysli lidí pomocí strachu

21.09.2023 09:19:16 | stormeater

Ok. Každopádně je někdo stvořil, všechny do jednoho a když už je to tak pěkně vymyšlený a téměř samofunkční, bylo by naivní se domnívat, že by se toho církve nebo i ty malý sekty bez donucení vzdaly. To jsem tim chtěl říct.

21.09.2023 09:41:29 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí