Summer sketches

Summer sketches

Anotace: Patek

Shrnutí prvního festivalového dne. Příchod na scénu po osme hodině. Hospitality stage s nadílkou prvních liquidnich zlomenych beatu. Drželi jsme se společné v klasické formaci. Imaginace a mind up lifting feelings. Pocitky při kolektivní introjekci. Introjekce nasobene pozitivním smerovanim nove vitality. Taneční konfigurace a transfigurace vnitřního prostoru. Paměť přítomného fluida. Meditativní pojetí tance jako oslava hudby univerza.

- Přiletěli na zem po třetí kvantove válce o surovinove a transcendentalni ložiska jejich ostrocepe imaginace. Z fragmentů obrovske lodí Explodea se hlavnímu pruzkumniku podařilo přetvořit v nový dopravní prostředek pro cesty mezi Vesmiry. Místo je objeveno na Malé planete. Ostrovy basových center l-

Probuzení do stanu - po rozvernem extazovani a raveovani - na misubitshi trojuhelniccich - se nedostavil kýžený pocit euforie a blaženosti zpusobeny prepalenim dopaminovych center - jako vodopád čokolády - avšak prožitek z A craye - při jeho double dropu do half step mix tapu od Mefjuse jsme eruptovali a potom na MC Coppa - kdy se pustil do mixu Akira a doprovázel tak lyrickeho chameleona. Co však bylo velkým překvapením byl Exit records - DBridge - s pohodovym Sp:mc,  jež se vzdy vznitil a improvizoval celou hodinu.  Poté chvíli na Jadeho s Mindscapem. A na Kenny Kena. Sp:MC se mi líbil více, nebot živé gestikuloval a byl zapalenejsi než Coppova hvězda,  vzdy nalezl v mysli do baru segment rýmu nebo sprezku a odpálil to i se zavrenymi očima. Velká inspirace live!

 

Podzemní druzby stavi z nelegálního dovozu industriální potrubí a kopou tunely speciálními vrtáky robotickou hlavu - takova je budoucnost jejich preziti - vrátí se na Zemi nebo opustí kolonii založenou enigmatickym tvůrcem v pozadí?  - nějasne otázky v blizke přítomnosti nove války. 

Po půl ctvrte se zmitam ve stanu rozhodující se zdali jít ještě podpořit set Machine Code - nakonec jsem vyrazil a stihnul ještě poslední skladbu Agressor Bunx od Wilkinsona Halflight - Poté už nasadil vytecne a konzistentní tempo - kroužím a chytam se do tance - zrychluje i přistává v tvrdším přístavu beatu a bassove aglomerace energii - a zakončí to experimentálním cinematickym peklem v pomalém Exodu.

 

Po ránu jsou separstiste klidni a zůstávají ve spánku v procesu - setkání únavy a chemického prekyseleni - vnitřní klima strnule - strniště - vytkelit vystřelit vyhrat a zamilovat draha - má posedlost - zbytek party se vyda po lenivem dopolední do obchodu - my s Hani se vydáváme dobyt bunkry a najdeme ukrytou sérii slunečníků a občerstvení - dáme malinovku a posilime se parkem.

 

Dnes na čeká nesmirny line up. Zahájení a objevnost. Přes vyspavani a odpolední pozorování na minirampe, jsme se bavili ruzne. Nyni po druhé noci iniciuji tyto zápisky. Vcerejsi příprava v kempu. První Sukiho set na Madhouse byl hodně naslaply. Potom přesun kolektivne na Main Stage, kde nakladal Dj Marky, pod taktovkou neura a nejrůznějších melodických tvrdsich beatovych tvaru. 

 

Všichni se shlukly okolo hlavni stagi. My se shromáždili v zadní části ve středu. Před zahajovacím ceremoniál plnym epického sound designu, robotické vokoderove hlasove instrumentace a velkolepovou vizuální a ohnostrojovou show, synchronizovanou často na jediny beat. Vjove tento rok zase o krok v před a to jak v rozlišení tak v komplexnosti dost enormních led projekcích. Po teto lahůdce už potom nastupoval Friction s hodně usazenou produkci, strizenou o nějaký ten neuro bass a novinky z hlavního pole.  Z tama jsme odbehli se posilnit pivkem v progresivním intrem od Delta Heavy se zlomenym remixem half stepu v prostoru mrtvého limitu, z tama beh kolem toalet a šup na hlavni v náběhu dopředu před nastupujiciho Wilkinsona, ten prisel s dost filmovym úvodem a přecházel stylovym mixem jeho měkkých melodických air a liquid věci a ty seděli v podkresu známějšího neuro masivu nove a známější produkce. Zakoncoval to už tradicne Half lightem do maximálního feelingu za ovací a dvojitym veckem W nad hlavou ravers z celého světa. Pak jsme chvíli civeli na Netskye, jehož nástup na scénu byl raketový jako první letošní track. Z tama pak odbeh na Madhouse a pro cider, riznuty necim ostrejsim z Moravy. Pak jsem napsal Sonce a ta mi dala echo, že jsou vepředu přes BSE, tak jsme tam doběhli, našli je a zaparili do plných, sekce byla plna zdvojenych tracku a dubplatu ještě nevydanych. Z toho se nedalo vybruslit to se musí zazit. Objali jsme se a počkali na Optiv & Btk, ten tam supnul nářez jako digitální neuronů X! 

 

Z tama na Main na hlavniho headlinera. Noisii!  Tito kreativní mágové se ukázali v patek v dost neobvykle vizazi astronautů s podsvicenymi přilbami, stylove a originální. Produkce šla do výšin nebes a s ni i nekompromisní a dechberouci sound desing skladeb, vizuální katering o sile sto kilotun a solárních bouří taky palec hore. A cele to pozlacene mytickou aurou tři geniálních tvůrců, nebo alespoň jednoho z nich. To mi explodovalo zase těleso v mysli. Mentální mapy progres, delikátní selekce a elektronicka univerzalita. Nový vesmír v naší mysli v tom starém a k tomu ozivena stage s osvetlenymi skulpturami barev. 

Mefjus mi tak už nedodal tolik na epidemii euforie a novelty, ale i tak velmi naložil ale nic nového jsem nepostrehnul. Pak už jenom na jump upy Levelu a lyriku na underworld a supky dupky do stanu na vysneny odpočinek v kempu. Nyní již zase na občerstvení po probuzení a osvěžení poslouchajíCe beaty a ocekavaje finální třetí hudební nasup a nástup teto mláde, nejmladší hudební generace.)

 

Autor Happyyz, 29.07.2016
Přečteno 687x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí