Ona Ví že?:-) od Maji

Ona Ví že?:-) od Maji

Anotace: Snad :-)

Stezka odvahy..deti se na té ceste skouskou hravaji..nekdy si pripadam jak to dite ktere jde cestou nocnych ulic a nevi co ma cekat,ale jde ,chce si myslet ze vi kam.
chtelo by vedet kde presne v tobe zabocit ci jenom stat kdyz vis ze tudy cesta nevede a chce abys mu jen ukazala v sobe tou cestu..ty mne na ni nechas se svest,ale nechces mne proste vest..Tva zvracena povaha,tve podezrele otazky plnych vycitavych pohledu od jedu se stracis a mne na tej ceste nechas stratit.
Mavnes rukou a premyslis,ktery z hrichu zas vyhlizim.Kdo postavil v tobe tou velkou hraz,ja,ci ona ..mlcis zas..
ja doufam ze mi nekdy reknes proc jsi ho postavila a mne mimo hru jen odstavila..
je to snad tym,ze vice trpis,ci se mi to zda a jenom ze zabavy,,ze hledam v tom tvem labirintu cestu a ty vyvadis..a vyvadis mne z rovnovahy a tvaris se ze jdes take po te me..ja ti rekla v pods.vsechno,nemohu za to ze chces videt a vedet ze snad do cile dorazis prvne ty a ze snad ty ses ten vitez..sezer si to misto,v samotnem bytí..v prvnim rade musis býti..
jak pekne sebecky,ano,to si rikal také..
Také se mozna nedovim proc jsem pri konci narazila na slepou ulici,ale i tak
jsem se v tobe dokazala vyznat a prejit skouskami o cem by se jinymu mohlo jenom zdat a to se jeste semnou nemusel ani prat:-)
I tak si myslim,ze ta cesta v tobe byla uspesnou hranici poznaní v nepoznanem.
I tak jsi me ukazala i vic nez si myslis..ale to co jsi opravdu myslim rozebirat nebudu
Jsme kazda jiná ale presto se casto mýjime a krizime,
ale co na tom.. :-)
Autor MišMaj, 31.01.2013
Přečteno 648x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí