Třetí záhada - Nebe

Třetí záhada - Nebe

Tyhle dvě věci, které budu popisovat spolu nemusí souviset. Já mám ale dojem, že spolu souvisí.
Náš dům má krásné umístění, z verandy vidím půlku Kutné Hory, strejda se z verandy dalekohledem dívá směr letiště, má rád letadla. Když je hezky, vidíme až na Čáslav, jindy vidíme i Železné Hory a hrad Lichnice.
Tenhle výhled si neskutečně užívám a ráda si fotím červánky nad touhle scenérií. Teď máte jistý přehled a já můžu začít vyprávět.
Skoro až pravidelně vídám jakousi hvězdu. Jenže ta hvězda září i když je mlha. Je zajímavé, že kolikrát je až taková mlha, že sotva vidím novostavbu na poli směrem k městu, což je odhadem nějakých 50 metrů. No a teď si představte, že skrz tohle, vidíte zářit hvězdu, jenom tuhle hvězdu. To není jediná divná věc, tahle hvězda v noci cestuje po obloze. Několik hodin je nad Kutnou Horou, pak se přemístí nad letiště a pak nad Čáslav.
Všímala jsem si toho celkem pravidelně, chodím totiž v noci na záchod. Můj pokoj sice tím směrem okno nemá, ale menší okno je na schodech, kterým se ráda koukám ven. Vždycky se nad tím zaseknu a sedím na schodech kdoví jak dlouho a dívám se na tu hvězdu, skoro mě až přitahuje. Tenhle trojúhelník dělá pravidelně, ale nikdy jsem její přesun neviděla přímo, přesto mění svou pozici. Domnívám se, jestli nejde o UFO.
A druhá věc se také týká okýnka na schodech. Také jsem šla v noci ze záchodu a nevím proč, jsem se podívala k novostavbě, byla jasná noc a já se chtěla podívat na ovečky, které u té novostavby mají. Jenže od novostavby se zvedl jakýsi oblak ve tvaru bludičky, jen nesvítil, vypadalo to jako kouř, bylo to šedé, zaoblenou hlavičku a jakýsi ocásek. Zmizelo to rychle, ale přesto si její tvar pamatuji. Nejdřív jsem zkontrolovala jestli tam není třeba oheň. Pak jestli tam někdo nestojí. Parkrát jsem zamrkala a začala jsem se různě nakrucovat, abych zjistila, jestli na okně není šmouha. Žádná tam nebyla, takže špinavým oknem to nebylo. Stejně mě ale napadlo, že to okno potřebuje umýt.
Nemohu se zbavit dojmu, že tyhle dvě věci spolu nějak souvisí.
Autor Liquid vamp, 15.02.2017
Přečteno 637x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí