HORÚČKA SALAŠNÍCKEJ NOCI ...

HORÚČKA SALAŠNÍCKEJ NOCI ...

"Bača a čo vám takto neskoro ráno ovce bľačia ?"

 
"Oj ťažký večer sme mali, chlapom sa z pelechov nechce, veľmo ich ruky bolia !"
 
"A čo také hrozné sa prihodilo ?"
 
"Ale, ani nič takô, len dievky včera z dediny prišli, poživeň i pálenku priniesli. Aj chceli po chvíli odísť, ale niekto povedal : Pohostiť by sme ich mali. Nuž nápad to bol dobrý, tak sme im syra i bryndzové halušky ponúkli. A potom niekto navrhol, aby sme pálenku ochutnali. Nuž i to bol  nápad dobrý, tak sme i čo to popili. A niekto zas vykríkol, že veru by sme zatancovať a zaspievať si mali. Aj to bol nápad dobrý a sme aj tak urobili, veselo veru bolo..."
 
"No a ... ?"
 
"No čo už,  pálenka sa  minula a chlapi zmorení pospali. Len dievky sa ti akési namrzené  domov pobrali.  A všetko by tak ostalo, keby ti  zrazu niekto zo sna nezahundral, že veru aj zajebať by sme si mohli. Nuž i to sa razom chlapom pozdalo ako nápad dobrý, aj keď dievky už boli fuč, hneď sa zo sna prebrali  ... 
 
Tak sme si  dokola ohňa posadali, hádam ako tí dvanásti mesiačikovia ...  A veru  aj veselo nakoniec znova bolo, oj ako veselo... Ešte ti ma  nadránom aj najstarším honelníkom nazvali, pľuhavci nevychovaní ... 
 
Veď ja im ukážem, zaraz ich idem vyduriť ovce dojiť ..."
Autor P.Balam, 17.02.2021
Přečteno 254x
Tipy 4
Poslední tipující: CZaryFuk, umělec2, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tož zajebat jsem si měli. Jsem se zasmál...

17.02.2021 19:08:16 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí