Mužův sen

Mužův sen

Anotace: Sny jsou fajn. A pro mě bylo fakt zajímavé vidět to najednou z druhé strany. :D

Tak mi dneska ráno manžel řekl, že se mu zdálo, že budeme mít dvojčata.

Protože tohle zrovna nemám v plánu – a bylo to ráno, v plném kalupu – tak jsem na to jen něco zabručela.

„Ale jako, že je budu mít já,“ pokračoval muž. Aha, zarazila jsem se, začala mu plně věnovat svou pozornost s tím, že děti si nějakou snídani snad uloví sami, a plně jsem se zasnila do té představy.

„OK, tak do toho bych šla,“ vyhodnotila jsem to. Protože mít doma dvě krásná nová miminka a bez práce, to by bylo fakt supr.

„No jo, byl jsem za doktorem a on říkal, že je to sice nepříliš časté, ale normální, takže si s tím nemám dělat starosti,“ vysvětloval manžel dál zatímco planě hledal druhou ponožku.

„Jasně, kývala jsem,“ a v duchu jsem přemýšlela, jestli půjde na císaře a z čeho bude kojit.

„Tak jsem začal v tom snu přemýšlet, co všechno musím ještě stihnout udělat, než se to narodí, a kam pojedeme ještě na dovolenou,“ vykládal manžel dál a já se jen v duchu zasmála. „Nojo, prvorodička,“ ale nechtěla jsem mu brát iluze.

Pak jsme oba mlčky frčeli v ranních povinnostech a mě se to při mazání svačin začalo v hlavě esazovat. „Ty, poslyš,“ povídám, „a s kým ty dvojčata vlastně budeš mít?“

„No, s kým, asi s tebou ne?“ povídá mi on.

„Heleď, s tímhle na mě nechoď. Já jsem si dávala pozor,“ ohradila jsem se.

Jenže to už byl nejvyšší čas vyrazit do škol.

A tak jsme to nedořešili. Ale já teď nevím, mám mu říct, že chci genetický testy, nebo nemám…?

Autor annanymsová, 30.01.2023
Přečteno 149x
Tipy 11
Poslední tipující: Marry31, Tvbm, Marten, Lighter, Fialový metal, mkinka, paradoxy, Sonador
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úplně to vaše ráno vidím :D

18.02.2023 16:50:18 | Marry31

Jo, fakt jsme se nasmáli. Některé ty naše legrácky se nedají moc vyprávět, je to takový nepřenosný domácí humor, ale tohle jsem se pokusila nějak poslat dál :) Děkuji za přečtení i zprávu. Hezký víkend :)

18.02.2023 16:54:20 | annanymsová

...ženy by neměly napodobovat muže...a naopak...pak jsou trapnou imitací...;-)ale pobavilas mě.

31.01.2023 14:09:25 | Marten

sny si nikdo nevybírá ;) asi jsem to měla dát do kategorie ze života :)

31.01.2023 17:05:55 | annanymsová

Hloupý důsledek feminizace, tyhle postoje...Ale pobavil mě takový zvrácený humor. (´si dělám legraci. :-))

31.01.2023 12:33:33 | Lighter

Inu, kdo ví, jak se dnešní doba promítne komu do snů. :) Každopádně, s mužem jsme se nad tím jeho snem opravdu zasmáli :)

31.01.2023 13:01:26 | annanymsová

Já jsem v prvním těhotenstvím čekala též dvě děti, ale v osmém týdnu se druhé vstřebalo. Doktorka tenkrát nevěděla o tom, tenkrát nebyla ta věda tak dokonalá jako teď. Až ultrazvuk to odhalil. Tenkrát se Jituška narodila skoro pětikilová - čtyři kila osmset osmdesát osm a 53 centimetrů. Vzala sílu za dva. Bude to za chvilku už 24 let.

31.01.2023 10:30:42 | mkinka

Páni! Inu, lidské osudy jsou pestré jako rozkvetlá louka. A kdo ví, jaký to má všechno smysl.

31.01.2023 12:57:59 | annanymsová

jestli nebudou výrazně třeba po sousedce, tak bych s testama počkala;)

31.01.2023 08:39:15 | Sonador

Myslíš? No, tak dobře :D

31.01.2023 09:54:13 | annanymsová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí